דגמי שיש למטבח 2023

קיים היום בשוק מגוון רחב של סוגי שיש למטבח, מגוון רחב בהרבה ממה שהיה קיים בעבר. יחד עם היתרן הגדול שקיים בהיצע רחב ומגוון גדול של סוגי השיש, הדבר לעיתים מאוד מקשה עלינו את הבחירה בסוג השיש הנכון אשר יתאים למטבח שלנו ולצרכים שלנו מהמטבח.  לכל סוג שיש קיימים היתרונות והחסרונות שלו אותם עלינו לבחון לעומק בכדי לבצע את הבחירה הנכונה עבורנו. שני סוגי השיש הנפוצים ביותר כיום הם שיש קיסר ושיש גרניט לדוגמה. אך כיצד נדע להחליט איזה שיש מהם הוא המתאים לנו? ההמלצה הראשונה תהייה כמובן לפנות לקבלת ייעוץ מהמומחים, הרי הם החברות המשווקות אשר מתמחות בתחום. אך ישנם כמה פרטים שחשוב שנדע גם אנחנו בטרם הפניה אליהם.

סוגי השיש הנפוצים לשנת 2023

כאמור, השיש הנפוץ ביותר שהינו גם איכותי מאוד הוא שיש קיסר. לבטח נתקלתם לא פעם בשם המותג הזה. גם בשנת 2023 שיש זה נשאר נפוץ, איכותי וטרנדי ולא בכדי. הוא אכן לא יורד באיכותו ולא מפסיק לחדש. השימוש בשיש קיסר הוא נפוץ מאוד וניתן לראות אותו בהמון מטבחים בארץ. שיש זה משמש למטבחים וגם לאמבטיות. יתרונו של שיש קיסר טמון בחומר הגלם ממנו הוא מיוצר אשר נקרא – קוורץ. מדובר באבן חזקה מאוד, עמידה ואיכותית ברמה גבוהה. בנוסף לכך היא משווקת במחיר נוח מאוד יחסית לשאר סוגי השיש הקיימים . כאשר מתארים אבן זו כעמידה, הכוונה היא לכך שקיימת בה עמידות בפני יובש והיא כמעט לא מתבקעת וזהו יתרון גדול ומשמעותי לשימוש בה. כמו כן, חומר גלם זה נחשב לגמיש באופן יחסי ולכן ניתן לעשות בו שימושים רבים ולשלב אותו בצורה מוצלחת בעיצוב במטבח.

סוג שיש נוסף אשר נפוץ מאוד בארצנו הוא שיש גרניט. גם סוג זה נפוץ בשל איכותו ויתרונותיו הרבים. בין יתרונותיו הבולטים של שיש גרניט הם: עמידותו בפני שינויי טמפרטורה. עמידותו נובעת ממקום הימצאו הטבעי מתחת לפני האדמה . זהו חומר גלם אשר מטבעו עמיד בלחצים רבים. זהו חומר טבעי אשר מגיב בעמידות גבוהה לשינויים. בנוסף שיש זה הינו קשיח מאוד ועמיד גם בפני כל הפעולות שאנו מבצעים במטבח כגון : סירים חמים וחיתוכים שונים.

ישנם סוגי שיש רבים נוספים ולכל אחד היתרונות שלו. מומלץ לבקש ייעוץ מחברה מקצועית אשר משווקת שיש למטבחים. שם ידעו לכוון אתכם לסוג השיש אשר יתאים לכם ביותר.

כמו כן מומלץ להסתכל גם בסלונים על מנת להתאים את הסלון שלכם לשיש במטבח.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן