מדריך לבחירת שיש למטבחים 2023

שיש חדש למטבח היא אחת הבחירות החשובות והמורכבת שיש לעשות בבואנו לעצב מטבח חדש או במידה ואנו רוצים להחליף את השיש הישן שלנו. לאלו אשר הולכים טיפה לאיבוד בין שלל הדגמים, להלן כמה קווים מנחים שאולי יסיעו לכם בבחירה.

במידה ולא המטבחים היו אותו הדבר בחירת שיש חדש למטבח הייתה משימה קלה ופשוטה, הרי שכולם היו בוחרים את אותו סוג השיש. היות ובחיים האמיתיים כל מטבח בנוי ומעוצב אחרת, יש לבחון מגוון של דגמי שיש למטבח בכדי להגיע להחלטה הנכונה. קיים היום בשוק מגוון גדול מאוד של סוגי שיש וערמות של מידה בנושא, ניתן בקלות ללכת לאיבוד בתוך כל המידה הקיים וחלילה אף לבצע בחירה לא נכונה אשר לא תשרת את המטרה שלנו. ישנם סוגי שיש עמידים ועמידים פחות, כאלו אשר סופגים כתמים ברמות שונות ופרמטרים נוספים שיש לדעת ולקחת אותם בחשבון.

סוגי שיש למטבח

לעיתים ההבדלים בין חומר הגלם מהם עשויים הסוגים השונים של השיש הם משמעותיים, יש לבחון את התכונות של כל אחד מהם כדי לוודא כי הם אכן מתאימים באופן ספציפי לצרכים שלנו, כלומר, חשוב שיתאימו בדיוק לאופן השימוש שלנו ולהתנהגות שלנו במטבח. כל אחד משתמש במטבח שלו אחרת ולכן חשוב שבחירת השיש תהייה מותאמת באופן מושלם עבור השימוש האישי שלנו. בכדי לבצע בחירה נכונה חשוב להכיר ולברר מהם סוגי השיש הקיימים היום בשוק. אגב בבחירה זו יוכל לסייע לכם איש מקצוע כגון מעצב פנים או איש מקצוע מטעם חברה מקצועית אשר מתמחה בשיווק ומכירה של משטחי שיש למטבחים.

אז כפי שניתן להבין, השלב הראשון בבחירת שיש למטבח שלכם יהיה, אפיון מדויק של הצרכים שלכם מהמטבח, בחינת הסוגים הקיימים ורק לאחר מכן בחירת השיש עצמו. בשלב השני עליכם להגדיר, פחות או יותר, מהי מסגרת התקציב שלכם. זהו פרמטר נוסף אשר יעזור לכם בבחירת סוג השיש. כאמור ישנם סוגים רבים, אך לא כולם מוצעים כמובן באותו המחיר. כך תוכלו לשלול מספר סוגים אשר מראש אינם רלוונטיים עבורכם מכיוון שהם אינם עומדים במסגרת התקציב שלכם.

לדוגמה: במידה ואתם אינכם בשלנים גדולים ואינכם מבלים זמן רב במטבח, תוכלו להסתפק בשיש אשר עמיד פחות באופן יחסי, היום והשיש במטבח שלכם מראש לא אמור לעמוד בלחצים רבים של עבודות במטבח. מצד שני, במידה ואתם עושים שימוש תדיר ונרחב במטבח, עדיף שתבחרו בשיש עמיד וחזק בעל תכונות מתאימות. יתכן שהוא יהיה מעט יותר יקר, אך הוא יעניק לכם עמידות לאורך זמן כפי שאתם זקוקים.

כמו כן ניתן לראות סלונים ורהיטים לבית על מנת להתאים את השיש לסלון שלכם.

 

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן