שיש קוסנטינו

"שיש כהן" עובדים בשיתוף פעולה עם יבואן של אחת מחברות השיש הבינלאומיות המובילות בענף- קוסנטינו. קוסנטינו מייצרים מבחר סוגי שיש למטבח ולחדרי האמבטיה באיכות גבוהה ובמבחר של גוונים.

שיש סיליסטון:

כל סוגי השיש מכילים קוורץ ומינרלים אולם שיש סיליסטון מאופיין בכך שהוא מכיל אחוז גבוה ביותר של קוורץ- עד 95%.

למה זה חשוב?

מכיוון שככל ששיש מכיל אחוז גבוה יותר של קוורץ כך כושר העמידות שלו גבוה יותר. יתרה מכך, אחוז גבוה של קוורץ מעניק לשיש הגנה אנטי בקטריאלית באופן טבעי. שיש סיליסיטון מתאים לשימוש במקומות בהם הסטנדרטיים ההיגייניים גבוהים ומחמירים במיוחד- מסעדות, בתי חולים, ובתים פרטיים שלא מוכנים להתפשר על איכות וניקיון. שיש סיליסטון יש לנקות עם חומרי ניקוי שהחומציות שלהם נמוכה מ PH10 או עם חומרים המכילים כלור. רצוי להימנע מחשיפת שיש סיליסטון ישירות לקרני השמש על מנת לשמור על חזותו האסתטית לאורך זמן. אין להניח עליו סירים חמים או תבניות שהוצאו זה עתה מהתנור.

שיש אקו:

שיש אקו מבית קונסנטינו הוא "הצעקה האחרונה" בענף ייצור השיש.

מה מיוחד בו?

שיש אקו הוא שיש ידידותי לסביבה ועולה בקנה אחד עם תרבות המחזור ומודעות לאיכות הסביבה. שיתוף הפעולה הפרודוקטיבי עם היבואן של קונסנטינו מאפשר ל"שיש כהן" להציע ללקוחותיהם שישלמטבח ממוחזר, איכותי ומיוחד! משטחי העבודה של שיש אקו משלבים עיצוב מרשים ואיכות גבוהה!

שיש למטבח
שיש דקטון

למה הכוונה בשיש ממוחזר?

אחוז גבוה של שיש למטבח מסוג זה – 75% – מיוצר מחומרים ממוחזרים. למשל, חרסינות מכיורים ואריחים, זכוכיות, מראות חלונות של מבנים תעשייתיים או דירות, אפר תעשייתי, כלי חרס וכדומה. גם המים הנדרשים לייצור שיש אקו הם ברובם מים ממוחזרים! (תעשיית השיש צורכת מים בכמויות עצומות!) בעידן של היום בו המודעות למחזור ולאיכות הסביבה הולכת וצוברת תאוצה, כל מילה בנוגע ליתרונותיו של שיש אקו היא מיותרת, ובכל זאת נציין ונדגיש כי הבחירה בשיש אקו – שיש למטבח – לא רק שמספקת לכם מוצר איכותי ומעוצב אלא שמפחיתה באופן משמעותי את כמות הפסולת שתעשיית יצור משטחי השיש מייצרת, מצמצמת משמעותית את פליטת החומרים המזהמים, חוסכת באנרגיה, מאפשרת, כמובן, שימוש חוזר בפריטים במקום להשליכם לאשפה, ממעטת שימוש במשאבי טבע, מפחיתה משמעותית את צריכת המים ה"חדשים" ועוד.

שיש אקו- שיש למטבח המשלב איכות בלתי מתפשרת עם שמירה על הסביבה!

דקטון אולטרה קומפקט:

"שיש כהן" עובדים בשיתוף פעולה עם היבואן של חברת קונסנטינו, הרווח הוא כולו שלכם!

שיש דקטון אולטרה קומפקט- מה מיוחד בו?
מדובר בטכנולוגיה מתקדמת המביאה לכדי תוצאות מרשימות ואיכותיות: שיש למטבח המונע ספיגה של נוזלים אינו "תופס" כתמים, שיש דקטון עמיד בפני טמפרטורות גבוהות ומאפשר להניח עליו ישירות סירים חמים, הטקסטורה והגוון שלו בעלי עמידות גבוהה במיוחד הנשמרים לאורך זמן, שיש למטבח זה חסין בפני שריטות ובפני הפעלת לחץ או משקל כבד, הוא ידידותי לסביבה, עמיד בפני נזקי מזג האוויר- ובמובן זה מצוין גם לעיצוב חוץ (ריצוף וחיפוי) ולא רק משטחי עבודה במטבח. לשיש דקסטון אין כמעט נקבוביות על גבי המשטח עצמו- מה שמעצים את רמת ההיגיינה שהוא מספק לכם. חשוב לא פחות- שיש דקסטון מגיע במבחר עצום של צבעים וגוונים!

40% הנחה על כל דגמי אבן קיסר
למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים:
40% הנחה
על כל דגמי 2019
למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים:

שיש סנטה גרניט:

"שיש כהן" גאים לייצא שיש סנטה גרניט מבית קוסנטינו. שיש למטבח זה הוא שיש איטלקי איכותי במיוחד , המאופיין בחזות מיוחדת האופיינית רק לו: מרקם אחיד המשלב בגוף השיש עצמו "נצנצים" המעניקים לו מראה יוקרתי ואקסקלוסיבי!

שיש למטבח מסוג זה מאופיין בעמידות גבוהה במיוחד הן בנוגע למגע עם טמפרטורות גבוהות והן בנוגע לשריטות או חבלות. שיש סנטה גרניט שומר על חזותו הנקיה והאסתטית לאורך זמן. הוא קל לניקוי ולתחזוקה שוטפת ומשווה למשטח שלכם מראה איכותי, אישי ויוקרתי במיוחד!

שיש למטבח

קטלוג המוצרים

שיש אבן קיסר

משטחי שיש אבן קיסר מהווים את השילוב האופטימלי בין יופי ופרקטיות. זוהי הסיבה שמדובר באחר מחומרי הגלם המבוקשים ביותר כיום למשטחים רבים בבית.

שיש דקטון

שיש דקטון הוא מוצר חדשני במיוחד בעולם המשטחים ומהווה את אחד חומרי הגלם החזקים ביותר אשר הפופולריות שלו הולכת וגוברת.

שיש למינם

מיטב המוחות האיטלקיים בתחום משטחי השיש הסינתטי, לקחו על עצמם את המשימה ליצור את המשטח המושלם – התוצאה? שיש למינם!

שיש סילסטון

שיש סילסטון מציע ניקיון בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועמידות יוצאת דופן. זוהי בדיוק הסיבה שהוא אחד מהמשטחים המבוקשים ביותר.

שיש גרניט פורצלן

מוצר היוקרה הזה קנה לו שם עולמי ומהווה את אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר בבניית ושיפוץ בתים בישראל במגוון רחב של חללים.

שיש KSTONE

שיש KSTONE מיוצר מקוורץ סינתטי ומהווה למעשה מעין אבן קיסר. הייחוד של ה-KSTONE הוא בשילוב של אבן טבעית לצד החומר הסינתטי.

שיש לפיטק

שיש לפיטק הוא בשורה משמחת לאלו מאיתנו שמעוניינים ליהנות מכל היתרונות שיש לבנייה ירוקה להציע ולייעד למשטחי הבית שלך חומרי גלם נקיים לחלוטין.

שיש אינפיניטי

תהליכי הייצור המתקדמים והרכב החומרים הופכים את שיש אינפינטי למשטח חזק מאוד המביא עמו יתרונות רבים למטבחים.

צרו איתנו קשר

טלפון

077-230-5405

כתובתנו

משה לוי 11 א.ת חדש
ראשל"צ (בית UMI)

דוא״ל

Nirco101@gmail.com

שעות פעילות

א’-ה’ 08:00-19:00
שישי 08:00-13:00

למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים: