מהו שיש סיליסטון

מבין מגוון סוגי השיש, שיש סיליסטון מאופיין בעודה שהוא מכיל את האחוז הגבוה ביותר של קוורץ. למעשה, הוא מכיל כ % 95 !! הלכה למעשה, האחוז הגבוה של הקוורץ שהוא מכיל הוא שמעניק לו את כושר העמידות הגבוה שלו. יתרון נוסף, שגם הוא פועל יוצא של אחוז קוורץ כה גבוה בא לידי ביטוי בהגנה אנטי בקטריאלית ללא כל מאמץ או טרחה מצדכם. זו הסיבה כי שיש סיליסטון מתאים למטבחים פרטיים בהם השמירה על רף ההיגיינה והניקיון היא מהגבוהה ביותר ו/או למטבחים בהם הסטנדרטים המחמירים בענייני היגיינה מתבקשים בעקבות הסיבות- למשל, מטבחים של בתי חולים, מסעדות, וכל גוף או מוסד שמבשל בכמויות גדולות במיוחד וחייב לשמור על רמה גבוהה של ניקיון. מה יותר הגיוני מבחירת שיש סיליסטון, המאפשר לשמור על רמה גבוהה זו של ניקיון במינימום מאמץ?

כיצד מתחזקים שיש סיליסטון?

רצוי להשתמש בחומרים בעלי חומציות נמוכה כגון חומרי ניקוי המכילים כלור. דווקא שיש זה עמיד בפני חומרי ניקוי אגרסיביים והם משלימים יחד את פעולת הניקיון בטבעית שלו.

האם ישנן הגבלות בנוגע לשימוש בשיש זה?

בצד היתרונות המעלות שנמנו, חשוב לציין כי יש להימנע מחשיפה ישירה של קרני שמש על גבי שיש סיליסטון . כמו כן, כדאי להימנע מלהניח עליו סירים חמים, מחבתות או תבניות לוהטות. "שיש כהן" משתפים פעולה עם אחד היבואנים המובילים בתחום- קונסטינו! יתרונותיו ומעלותיו של שיש סיליסטון הם שמאפשרים לא להיות מתאים גם למטבחים וגם לחדרי האמבטיה. שיש סיליסטון מיוצר במבחר גדול של צבעים וגוונים. היותו אנטי בקטריאלי מאפשר לו להיות משטח עבודה מעולה במטבחי יוקרה כמו גם משטחים פרקטיים ו/או דקורטיביים בחדרי אמבטיה מפוארים.

מאמרים נוספים

חדשנות במטבח כפרי

פוסט זה בבלוג חוקר את המגמות החדשניות המעצבות את המטבח הכפרי ברחבי העולם. הוא מתעמק בטרנספורמציה של מתכונים מסורתיים בשיטות בישול מודרניות, בשילוב מרכיבים ייחודיים

קרא עוד »

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן