שיש אבן קיסר לאמבטיה

אבן קיסר שיש לאמבטיה זאת הבחירה המועדפת על אנשים רבים. היתרונות הרבים של אבן קיסר כחומר גלם ותרומתו למראה המשטחים המיועדים לחדר האמבטיה, הם רק חלק מהסיבות לפופולאריות שלו.

שיש לאמבטיה יכול להיות עשוי ממגוון רחב של חומרי גלם, כאשר לכל חומר גלם יש את היתרונות והחסרונות שלו. במידה ואתם מעוניינים בשיש לאמבטיה שהוא גם איכותי ועמיד וגם יפה ומרשים – אבן קיסר שיש לאמבטיה יהווה כאפשרות האידיאלית עבורכם. באמצעות אבן קיסר ניתן ליצור חדר אמבטיה מפנק ואלגנטי, אשר מזכיר במידה רבה את חדרי האמבטיה בבתי המלון המפוארים ביותר. אבן קיסר מגיע במגוון רחב של דוגמאות, טקסטורות וגוונים – כך שכל אחד, יכול לבחור מתוך ההיצע הרחב את העיצוב שהוא הכי מתחבר אליו – העיצוב אשר ישתלב בצורה היפה וההרמונית יותר בחדר האמבטיה. כמובן, שבכדי ליהנות מכל היתרונות של אבן קיסר שיש לאמבטיה, קיימת חשיבות גבוהה לברור בקפידה את המקום ממנו יוזמן השיש. רק מקום איכותי, בעל שם ומוניטין יספק אלמנטים העשויים מאבן קיסר איכותי ומקורי – לכן, כדאי לבצע בחירה מושכלת ונבונה באותו המקום ולעשות שימוש בכל הכלים העומדים לרשותכם ויאפשרו לכם לוודא שאכן מדובר במקום מומלץ.

שיש למקלחת מבית שיש כהן
40% הנחה לחורף על כל דגמי 2024
למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים:
40% הנחה לחורף
על כל דגמי 2024
למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים:
שיש למקלחת מבית שיש כהן

אז למה דווקא אבן קיסר?

נכון שגם לחומרי גלם אחרים יש את היתרונות שלהם. אבל אם אתם מחפשים גם איכות, גם עמידות וחוזק וגם עיצוב, אין ספק כי אבן קיסר שיש לאמבטיה תהיה הבחירה שלא תאכזב אתכם. אבן קיסר יכול לשמש אתכם גם לריצוף חדר האמבטיה, גם לחיפוי הקירות וגם עבור המשטח של הכיור. אבן קיסר עמיד בפני מים, הוא קל לתחזוקה והוא שומר על המראה היפה והזוהר שלו לאורך שנים ארוכות. אבן קיסר יספק מענה בסופו של דבר גם על הדרישות הפונקציונאליות שלכם מהשיש של חדר האמבטיה – עמידות, חוזק ותחזוקה נוחה. בנוסף, אבן קיסר הוא חומר גלם שבזכותו תוכלו ליהנות מחדר אמבטיה מעוצב ומפנק – והרי אין דבר נעים יותר מאשר להיכנס בסוף היום לחדר אמבטיה עם אווירה של בית מלון. לא סתם הפופולאריות של אבן קיסר רק הולכת ועולה עם הזמן – יותר ויותר אנשים מגלים את התועלות והיתרונות הרבות של חומר זה על פני חומרי הגלם האחרים.

אז אם אתם נמצאים בהליכי שיפוץ חדר האמבטיה וכחלק מכך, מבקשים לעצמכם פינה אסטטית, נעימה ומפנקת – באמצעות אבן קיסר תוכלו להשיג את התוצאות המבוקשות ואף להיות מופתעים לטובה.

קטלוג המוצרים

שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר

משטחי שיש אבן קיסר מהווים את השילוב האופטימלי בין יופי ופרקטיות. זוהי הסיבה שמדובר באחר מחומרי הגלם המבוקשים ביותר כיום למשטחים רבים בבית.

שיש דקטון

שיש דקטון

שיש דקטון הוא מוצר חדשני במיוחד בעולם המשטחים ומהווה את אחד חומרי הגלם החזקים ביותר אשר הפופולריות שלו הולכת וגוברת.

שיש אינפיניטי

שיש אינפיניטי

תהליכי הייצור המתקדמים והרכב החומרים הופכים את שיש אינפינטי למשטח חזק מאוד המביא עמו יתרונות רבים למטבחים.

שיש KSTONE

שיש KSTONE

שיש KSTONE מיוצר מקוורץ סינתטי ומהווה למעשה מעין אבן קיסר. הייחוד של ה-KSTONE הוא בשילוב של אבן טבעית לצד החומר הסינתטי.

שיש לפיטק

שיש לפיטק

שיש לפיטק הוא בשורה משמחת לאלו מאיתנו שמעוניינים ליהנות מכל היתרונות שיש לבנייה ירוקה להציע ולייעד למשטחי הבית שלך חומרי גלם נקיים לחלוטין.

שיש למינם

שיש למינם

מיטב המוחות האיטלקיים בתחום משטחי השיש הסינתטי, לקחו על עצמם את המשימה ליצור את המשטח המושלם – התוצאה? שיש למינם!

שיש גרניט פורצלן

שיש גרניט פורצלן

מוצר היוקרה הזה קנה לו שם עולמי ומהווה את אחד מחומרי הגלם הפופולריים ביותר בבניית ושיפוץ בתים בישראל במגוון רחב של חללים.

שיש סילסטון

שיש סילסטון

שיש סילסטון מציע ניקיון בסטנדרטים גבוהים במיוחד ועמידות יוצאת דופן. זוהי בדיוק הסיבה שהוא אחד מהמשטחים המבוקשים ביותר.

שיש אטלס פלאן

שיש אטלס פלאן

המותג החדש אטלס פלאן מבית אטלס קונקורד האיטלקית, שיש העשוי לוחות פורצלן הניתנים לעיצוב לכל דוגמה, היכנסו לצפייה בקטלוג.

צרו איתנו קשר

טלפון

077-230-5405

כתובתנו

משה לוי 11 א.ת חדש
ראשל"צ (בית UMI)

דוא״ל

Nirco101@gmail.com

שעות פעילות

א’-ה’ 10:30-19:00
שישי 10:30-13:00

למידע וייעוץ מקצועי מלאו פרטים: