אבן קיסר מבית שיש כהן

שיש למטבח אבן קיסר היא אבן סינטטית שעשויה מקוורץ המכיל כמות קטנה של פיגמנטים ופולימרים. משמעות התרכובת הזו באה לידי ביטוי בקשת רחבה ועצומה של גוונים וצבעים. מבחר עצום של צבעים מאפשר לכם לעצב את מטבח החלומות שלכם מבלי להתפשר על גוון השיש. שיש למטבח אבן קיסר מתאים לכל סגנון עיצוב שתבחרו. סגנון עיצוב עתיק ומיושן, סגנון כפרי, סגנון מודרני, סגנון מינימליסטי, קוים ישרים, קווים עגולים ועוד. שיש זו מצוין הן במטבח עבודה והם כשיש דקורטיבי.

יתרונות נוספים של שיש למטבח אבן קיסר באים לידי ביטוי גם בקלות התחזוקה השוטפת שלו. חשוב להקפיד על חוקי הניקיון והתחזוקה על מנת לשמר את חזות השיש לאורך זמן. חשוב לנקות את השיש רק בחומרי ניקוי המתאימים לשיש אבן קיסר. חומרים אלה מצוינים לצורך חיטוי, הסרת כתמי מזון, כתמי קפה, שמן ואבנית. הם מנקים את הלכלוך מבלי לפגוע בשיש עצמו או לחבל בטקסטורה שלו.

חשוב להקפיד להימנע משימוש בחומרי ניקוי אגרסיביים כגון כלור או סודה קאוסטיק. בנוסף לכללי הניקיון חשוב לשמור על חוקים נוספים. שיש למטבח אבן קיסר בעלת כשר עמידות גבוה. יחד עם זאת רצוי להימנע מלהניח ישירות על השיש סירים חמים או תבניות לוהטות שהוצאו מהתנור. דתיים ושומרי מסורת ישמחו לדעת כי אין קל ופשוט מלהכשיר שיש למטבח אבן קיסר. כל שצריך הוא לשפוך על השיש מים פושרים לאחר מכן מים רותחים, והשיש מוכשר! שמירה על כללים פשוטים וקבלים לביצוע אלה ישמור על השיש שלכם לאורך זמן ויעניק לו מראה חדש ויוקרתי גם לאחר שנים רבות. "שיש כהן" מעניקים שירותי ייעוץ ללקוחותיהם ומזמינים אתכם להתרשם ממבחר סוגי השיש באולם התצוגה.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן