איך בוחרים סירים שיתאימו לשיש במטבח שלכם?

סירים הם נכס יקר במטבח. הם אלו שיקבעו את תוצאות הבישול שלנו, וככאלו צריך לבחור אותם בקפידה. צריך לזכור שסירים צריך גם לנקות לאחר השימוש ויש סירים שקל יותר לנקות מאחרים, וכמובן איך לא, סירים היום הם גם פריטים דקורטיביים, כי כשהם עומדים על השיש מלאים בכל טוב, מי שנמצא במטבח רואה אותם. אז איך בוחרים סירים ואיך דואגים שהם יתאימו לשיש?

התאמה לשיש

התאמת הסיר לשיש היא במילים אחרות, בחירת סירים בגוון שמתכתב עם שיש למטבח. אם יש לכם שיש לבן או בגוון בהיר, סיר שחור יכול לתת לו קונטרסט יפה. אם השיש הוא כהה או בגוון אדמדם, אתם יכולים ללכת על סיר כהה (בדרך כלל שחור) או סיר עם צבע אדום.

אל תשימו סיר חם ישירות על השיש!

לא משנה מה אמרו לכם ולא משנה איזה שיש יש לכם, תימנעו מלהניח סיר רותח עליו. הוא עלול להינזק גם אם לא בפעם הראשונה, ובדיוק בשביל זה יש תחתיות מעץ, מסיליקון או מחומרים אחרים, כדי לבודד. בבואכם לנקות סיר עם חומרי ניקיון על השיש, כדאי שתבדקו קודם אם זה לא חומר שיכול לגרום לנזק לשיש, נזק כמו כתם שלא תצליחו להיפטר ממנו, בעיקר אם השיש בהיר.

דברים חשובים נוספים בבחירת סירים

לכל סוג יש את היתרונות והחסרונות שלו, כך לדוגמה סירי נירוסטה יכולים להיות בתנור ללא הגבלת טמפרטורה והם גם מחזיקים מעמד שנים ארוכות. סירי טפלון הם בעלי אפקט חזק בטיגון וציפוי נון סטיק כשמו כן הוא, ימנע הידבקות של המזון. חשוב לבחון את כל האפשרויות בהתאם לצרכים כדי שניתן יהיה לקבל את ההחלטה הנכונה.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן