בחירת שיש למטבחים עבור בית

על מנת לבחור את השיש המתאים, חשוב להכיר את כל האופציות הקיימות מצד אחד ואת היתרונות והחסרונות של כל אחד מהסוגים של שיש למטבח מצד שני. מהם הסוגים הקיימים של שיש למטבח? מהן אמות המידה שיש לקחת בחשבון בעת בחירת שיש למטבחים עבור בית? להלן התשובות.

שיש למטבח – איזה סוגים של שיש קיימים

למעשה, ניתן לומר שקיימים שני סוגים עיקריים של שיש למטבח. הסוג הראשון – שיש אמיתי כפי שהיה קיים בעבר ונעשה בו שימוש כבר בזמן האימפריה הרומאית, או סוגים שונים של שיש סינתטי – אבן קיסר, פורצלן או קוריאן. שיש אמיתי הוא אבן טבעית לחלוטין שעוברת תהליך של התאמה למטבח.

השיש הזה איכותי, ורמת העמידות שלו גבוהה. השיש לא נפגע בתוצאה מחשיפה לאור השמש והוא עמיד יחסית לשריטות. גרניט – גם כאן מדובר בחומרים טבעיים, כאשר כל משטח גרניט הוא ייחודי. עם זאת, מדובר בחומר מאד יקר, ויחד עם זאת פחות עמיד בפני מפגעים שונים במטבח. עם הסוגים של שיש סינתטי ניתן למנות את אבן קיסר, שהיא אחד הסוגים היותר ותיקים של שיש סינתטי. המחיר של אבן קיסר הוא עממי יחסית, אבל החסרונות שלה טמונים בעובדה שהשיש הזה לא ממש עמיד לשריטות ומכות והוא לא מגיב טוב בחשיפה לאור השמש. בנוסף, אסור לשים על משטח כזה סיר לוהט – כיוון שהשיש עלול פשוט להיסדק.

המשטח הבא הוא משטח פורצלן – גם כאן מדובר במשטח שיש מעשה ידי אדם אבל עם זאת המשטח הזה עמיד, איכותי וקל מאד לטיפול. אחרון חביב הוא הקוריאן – חומר סינתטי המורכב משילוב של פולימרים עם חומרים חזקים אחרים. מדובר בחומר חזק למדיי, המגיע במגוון רחב של צבעים ובעיצוב המתאים בדיוק למטבח.

איך בוחרים שיש למטבח

בחירת השיש למטבח צריכה להתבסס על השילוב בין המחיר, האיכות וההתאמה לעיצוב ולמראה הכללי של המטבח. מי שחשוב לו שיש עמיד ואיכותי – יבחר בשיש או פורצלן. מי שחשוב לו מחיר ומבחר גדול של צבעים – יבחר אבן קיסר או קוריאן. ככלל, כדאי מאד להתייעץ עם אנשי מקצוע לפני שמחליטים. זאת, כיוון שהבחירה תשפיע על ההתנהלות במטבח למשך מספר שנים לפחות. מעוניינים לבחור שיש למטבח? צרו קשר כעת והמומחים שלנו יסייעו לכם להתאים את שיש למטבח הטוב ביותר עבורכם והמתאים ביותר לעיצוב הכללי של המטבח.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן