בחירת שיש למקלחת

על מה חשוב להקפיד?

אחד מסוגי שיש למקלחת המומלצים הוא שיש סיליסטון. מדוע? שיש סיליסטון מאופיין באחוז גבוה של קוורץ. במינון הקורץ הגבוה יש לא מעט מעלות שרלוונטיים בשעת בחירת שיש למקלחת. האחוז הגבוה של הקוורץ מעניק לו תכונה אנטי בקטריאלית – תכונה חשובה מאוד כאשר מדובר בחדרי אמבטיה ובמטבחים. אין צורך הרבות במילים כי חדר האמבטיה, בניגוד לחדרי מגורים, למשל, נוטה להצטברות חיידקים ופטרת.

שיש סיליסטון הוא על תקן "דוחה חיידקים" וקל לניקוי, חיטוי ולתחזוקה שוטפת. שיש אבן קיסר מתאים גם הוא לשימוש בחדרי האמבטיה הודות למגוון הצבעים והגוונים שהוא מאפשר לכם והודות לטקסטורה שלו. הוא עמיד מאוד, קל לניקוי ותחזוקה שוטפת ומעניק לחדר האמבטיה שלכם את ה"טאץ'" האישי והייחודי שלכם.

השיש והכלים הסניטריים בחדרי האמבטיה נוטים באופן טבעי לצבור אבנית תוך פרק זמן קצר יחסית. לא חשוב איזה שיש למקלחת תבחרו, חשוב לוודא כי השיש שבחרתם מתנקה בקלות וללא מאמץ. מקלחת החלומות שלכם היא נקיה, אסתטית, מעוצבת ומפנקת. אבנית אינה חלק ממה שדמיינתם בעייני רוחכם, אולם בהחלט תבחינו בה חיש מהר.

"שיש כהן" מספקים סוגים שונים של שיש למקלחת. צוות עובדים מיומן ומנוסה עומד לרשות הלקוחות המתלבטים והמהססים- בסופו של דבר, אינכם בוחרים שיש לאמבטיה חדשות לבקרים והבחירה שלכם עתידה לשרת אתכם לאורך זמן תוך שמירה על חזות המקלחת החלומית והמעוצבת שלכם."שיש כהנו" משתמשים בציוד המתקדם והמשוכלל שקיים בענף תעשיית השיש. ציוד זה מאפשר חיתוכים מדויקים ונקיים והקפדה על קצוות וגימור מדויק. שיש לאמבטיה – בשביל חדר האמבטיה שתמיד חלמתם עליו.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן