גרניט פורצלן למטבח שלך

כל אחד המשתמש במטבח מבין את משמעות משטח ה עבודה עבור איכות השימוש. גרניט פורצלן למטבח מהווה את מקסימום השירות לממלכה הפרטית

שירות בלי פשרות

משטח העבודה במטבח הוא זה המשמעותי ביותר במטבח, כאשר החומר ממנו הוא עשוי הוא זה שישפיע על אורך חייו של המטבח ורמת השירות שהוא יספק למשתמשים, מגוון שימושיו של השיש והייעודים השונים שלו גורמים לכך שהוא צריך להיות מותאם בצורה מקסימלית ולהיות איכותי ביותר במשך שנים ארוכות, גם העובדה שהעיסוק בו נעשה בטמפרטורות שונות גורם לכך שהוא צריך להיות עמיד ואיכותי ולא להינזק בשום אופן וצורה.

שיש לכל מטרה

שיש גרניט פורצלן הוא השיש שייתן את כל מה שאתם רוצים שיהיה בשיש שלכם במטבח, הוא מקיף ביכולות שלו והאורגניות שלו מאפשרות לו להתאים בטבעיות לכל מצב ולכל מטרה, שיש גרניט פורצלן יבטיח איכות שירות לתמיד. כאשר תמיד השיש יישאר עם מראה רענן, כאילו רק עכשיו הוא הוחלף.

מעלותיו של שיש גרניט פורצלן למטבח

  • איכות – שיש גרניט פורצלן הינו שיש איכותי המורכב ממינרלים טבעיים, אשר הכמות המשתנה בין הסוגים השונים היא זו שתשפיע ותכריע על האיכות של הסוג הנבחר. שיש איכותי יגרום לכך שחיתוך על השיש לא יגרום לו להישרט ומראהו יישאר מושלם לאורך זמן.
  • עמידות – שיש גרניט פורצלן הינו שיש שאינו מושפע מהטמפרטורה המשתנה, כך שגם קור עז וגם סיר רותח לא ייגרמו לשיש להיפצע או להיסדק מהמגע איתם, עובדה זו גורמת לכך שארונות המטבח התחתונים המוצבים מתחת לשיש לא נפגעים מהרטיבות הקיימת על השיש.
  • עיצוב – שיש גרניט פורצלן מגיע בעיצובים ובגוונים שונים שיכולים להיות מתאימים לכל מטבח בכל עיצוב, כהה או בהיר כבד או קלאסי, כל סטייל והשיש שלו.

עיצוב של מטבח

גרניט פורצלן למטבח זוהי בחירה מוצלחת לאורך שנים, כך שלקוחות מרוצים יחזרו תמיד לבקש את השיש הזה כמשטח העבודה שלהם תמיד. מעצבי הפנים וספקי המטבחים יהיו אלו שימליצו עליו בכל עת לכל מטבח, ביתי או תעשייתי, כשיש בטוח ומבטיח.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן