היתרונות של שיש אבן קיסר

הפופולאריות של שיש אבן קיסר רק הולכת וגדלה עם השנים וזאת מהסיבה הפשוטה שיותר ויותר אנשים נחשפים ליתרונות הרבים הטמונים בסוג השיש הזה. שיש אבן קיסר הוא שיש סינטטי, חזק במיוחד ובעל עמידות גבוהה מפני שריטות, כתמים, לכלוכים ונזקים שונים אשר עלולים לפגוע במראה שלו.
השיש משתלב בצורה הרמונית ויפה בכל מטבח – ללא קשר לגודלו או לסגנונו ומתאים גם לאנשים אשר נוהגים להשתמש במשטח השיש על בסיס קבוע.
גם התחזוקה של אבן קיסר איננה דורשת ביצוע של פעולות מורכבות – השיש נוח מאוד לניקוי, לא נשארים עליו כתמים של מים ואין צורך להתחיל בחיפושים אחרי חומרי ניקוי ייעודיים בכדי לשמור על ניקיונו – מספיק להעביר סמרטוט לחה. מעבר ליתרונות הפונקציונליים של אבן קיסר, ישנה גם שורה ארוכה של יתרונות עיצוביים המיוחסים לסוג שיש זה והיתרון הגדול ביותר, טמון בעובדה שהוא מגיע מגוון רחב של גוונים וטקסטורות כך שכל אחד יכול להתאים אותו למטבח שלו ולוודא שהוא ישתלב בצורה הרמונית עם העיצוב הכולל של המטבח בפרט ושל כל הבית בכלל.

איך לבחור את השיש?

כאמור, שיש אבן קיסר מגיע במגוון רחב של צבעים וטקסטורות, כאשר בכדי לוודא שהוא ישתלב בצורה משביעת רצון עם עיצוב המטבח, כדאי להשקיע בשלב הראשון בבחירת הצבע המתאים. כמובן, שלא מדובר בהחלטה היחידה אותה תצטרכו לקחת לגבי השיש. החלטות נוספות אותן יש לקבל בנושא מתקשרות לעובי של השיש ולרמת הגימור שלו. שיש אבן קיסר מסופק על ידי יצרנים ומשווקים רבים ולכן, גם על הנושא הזה כדאי לשים דגש – חשוב להזמין את השיש ממקום מקצועי ואמין ובמידת הצורך לנסות ולקבל המלצות לגבי המקום הטוב ביותר להזמנת השיש. פרמטר נוסף שיש לשים עליו את הדגש המתאים, קשור להתקנה – התקנה איכותית, תשפיע רבות על המראה הסופי של השיש ולכן, כדאי לוודא שהמתקין הנבחר הינו איש מקצוע מנוסה בתחומו.

כשהמטבח מוכן

כמובן שבעת תכנון המטבח, יש עוד אלמנטים רבים אותם צריך לבחור ועליהם יש לשים דגש לצד בחירת שיש אבן קיסר. אם תשקיעו מחשבה בקבלת כל החלטה, תבדקו את האפשרויות ובמידת הצורך לא תהססו לבקש גם עזרה או חוות דעת של אנשי מקצוע, אתם עתידים ליהנות בסופו של דבר מתוצאה משביעת רצון, גם מהבחינה הוויזואלית וגם מהבחינה הפונקציונאלית. עכשיו כל שנותר זה פשוט ליהנות מהמטבח.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן