חשוב לדעת לפני בחירת שיש למקלחת

מה חשוב לדעת בטרם תבחרו שיש למקלחת?

כאשר בוחרים שיש למקלחת יש לקחת בחשבון כי חדר זה, קטן או גדול, חשוף ללחות ולשינויי טמפרטורה על בסיס קבוע. כמו כן, הוא בא במגע עם חומרי ניקוי בתדירות גבוהה יחסית. כעת, משקריטריונים אלה חייבים להתקיים, חשוב לבחור שיש למקלחת גם בהתאם לסגנון המקלחת שאתם מעצבים. שיש זה חייב לעלות בקנה אחד עם אופי חדר האמבטיה שלכם, עם סגנון הכלים הסניטאריים הן מבחינת הטקסטורה והן מבחינת הגוון.

אם אתם אוהבים מקלחת עתיקה וכפרית- על השיש לתמוך בעיצוב זה ולחזק אותו. אם אתם אוהבים סגנון מודרני- על שיש למקלחת לחדד ולהעצים את מאפייני הסגנון המודרני. על חדר המקלחת שלכם להיות הרמוני ובעל היצמדות לקו עיצוב ספציפי בהתאם לטעמכם האישי. שיש למקלחת פירושו אריחים לקירות ו/או לרצפות- שוב, בהתאם לסגנון העיצוב שלכם. שוב, חשוב לקחת בחשבון כי אריחי המקלחת באים במגע מתמיד על חומרי ניקוי ועם דטרגנטים, מגע עם מים, כמובן, חמים וקרים.

עמידות השיש היא פרמטר חשוב מאוד! שיש בעל רגישות ללחות או ושיוניי טמפרטורה אינו מתאים לחדר המקלחת שלכם! חשוב שתהיו פרקטיים בבחירות שלכם- אינכם רוצים לרצף כל שנה מחדש רק בגלל שהשיש לא התגלה כעמיד דיו או בגלל שצבר כתמים ונפגע אסתטית בגלל שימוש יומיומי.

שיש למקלחת משדרג את חדר האמבטיה שלכם עשרת מונים- אם אתם בוחרים אותו בהתאם לסגנון שלכם ובהתאמה מושלמת ליתר הפריטים שבחדר האמבטיה. בסופו של דבר, הוא אלמנט עיצובי ופרקטי בו זמנית. סוגי שיש שמתאימים מלקחת הם שיש אבן קיסר, אוניקס, דקטון, קונסנטינו ועוד. "שיש כהן" מעניקים ייעוץ אישי ומקצועי בבחירת שיש למקלחת – חשוב לנו שתהיו מרוצים לבחירה שלכם לאורך זמן, שתדעו כיצד לתחזק את השיש שבחרתם וממה להימנע.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן