5 טיפים לבחירת אריחי קרמיקה לאמבטיה

עומדים לשפץ דירה ולא יודעים כיצד לבחור אריחי קרמיקה לאמבטיה? עומדים לרכוש דירה חדשה ומתלבטים אילו אריחים לקנות לחדר אמבטיה שלכם ואילו אריחים לקנות לחדרי אמבטיה של הילדים? מאמר זה נועד להציג

לפני שנציג את הטיפים ונסביר עליהם בקצרה, אנחנו נרצה לפתוח במספר טיפים כיצד לערוך באופן כללי את הרכישה, כלומר בטרם אתם בוחרים באריח מסוים על פי הטיפים שנציג מזמן, אנחנו רוצים לתת לכם טיפים כיצד לגשת לתהליך הבחירה. הליך זה חשוב כי בלעדיו תתקשו מאוד לבחור אריחים בצורה מושכלת ונכונה.

ראשית, אל תקנו בחנות הראשונה שאתם רואים. תעשו סקר שווקים, תבחנו מספר חנויות, זה ייקח זמן אך אתם תגלו הרבה מאוד כשתעברו מחנות לחנות ותגלו אריחי שיש לאמבטיה מסוגים ובצורות שונות.

שנית, תמיד תעדיפו לקנות אריחי קרמיקה לאמבטיה אחרי שאתם רואים בעיניים כיצד האריח משתלב בחדר, אל תבחנו את האריח רק בחנות, אלא תנסו לראות כיצד הוא משתלב בדירה עצמה. בחנות האריח תמיד ייראה נקי ומתאים יותר, זה לא בהכרח אומר שכך זה גם בחדר אמבטיה עצמו.

כשאתם קונים אריחי קרמיקה לאמבטיה תזכרו, האריחים עם הזמן ישתנו,לכן גם נקודת המבט שלכם עליהם צריכה להיות שונה, היא צריכה להיות כזו שאם אתם מסתכלים עליהם, אז תבחנו אותם כאילו מדובר באריחים שהם לא נקיים וחדשים במאה אחוז, אלא קצת פחות.

טיפים לבחירת אריחי קרמיקה

כעת נגיע לעצם העניין שלשמו התכנסו, 5 טיפים לרכישה חכמה של אריחי קרמיקה לאמבטיה

טיפי ראשון – עמידות

תבחרו אריחים שאתם יודעים שהם עמידים, עמידים מפני לכלוך, עמידים שחיקה, שריטות, שברים, כל דבר. רק כך האריחים יחזיקו אצלכם מעמד זמן רב. אל תבחרו באריחים יפים שאינם עמידים. זה רק יעלה לכם יותר.

טיפ שני – גודל

תבחרו אריחים שיתנו תחושה של חדר גדול, אל תבחרו אריחים קטנים כי הם יוצרים תחושה של חדר קטן, זה יהווה בעיה במיוחד בחדרי אמבטיה שגם כך הם קטנים. עדיף תמיד לבחור אריחים גדולים, זה גם יותר חסכוני.

טיפ שלישי – עיצוב

תבחרו אריחי קרמיקה לאמבטיה שמתאימים לעיצוב הכולל של החדר, אומנם מדובר בחדר אמבטיה, ובכל זאת צריך שיהיה לו אופי משלו. היתרון של האריחים שהם במובן מסוים קובעים את האופי ולכן אתם יכולים להחליט שהם הבסיס לעיצוב ועל פיהם לקבוע אותו.

טיפ רביעי – ניקיון

כאן הטיפ הוא לרכוש אריחי קרמיקה לאמבטיה בהירים כך יהיה לכם הרבה יותר קל לנקות אותם, לראות את הכתמים ולשמור על הניקיון שלהם.

טיפ חמישי – כמות

תקנו יותר אריחי קרמיקה ממה שאתם צריכים ותשמרו לעצמכם בצד, אם אריח מסוים לא מתאים או נשבר, תוכלו להחליף. במקרה הכי גרוע, תוכלו להשתמש בהם לצרכים אחרים.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן