לא רק שיש – טיפים לשיפוץ המטבח

המטבח הוא מחללי הבית החשובים ביותר, ואנחנו מבלים בו לא מעט זמן. בעוד שפעם המטבח היווה עבורנו מקום בו אנו אוכלים בלבד, כיום הוא משמש אותנו למטרות נוספות. יש ילדים בבית? מכינים שיעורים במטבח בזמן שאתם מבשלים? בואו נדבר על טיפים טובים לשיפות המטבח.

המטבח עשוי לשמשכם עבור מטרות שונות ומגוונות, כולל אירוח שכנים נחמדים מהקומה למטה. בעוד שבימים עברו המטבח שימש את האנשים רק בזמני האוכל, כיום אנחנו מבלים יותר ויותר במטבח. ישנן כל כך הרבה תכניות בישול ושפים, עד שנדמה כאילו המטבח כיום הוא החלל החשוב ביותר בבית. אתם חובבי בישול מושבעים? אולי קצת פחות? בכל מקרה, כדאי לדעת כמה דברים שעשויים להקל עליכם רבות במהלך בישולכם.

האם כדאי לבנות אי מטבח משיש חדש?

אחד האלמנטים הכי מבוקשים במטבחים, הוא אי מטבח. אי במטבח משמש אנשים עבור בישולים מכל הסוגים, וניתן גם להתקין אי מטבח עם מגירות אחסון. בין אם אתם מתכננים לבנות מטבח כפרי או מטבח לבנים, אי מטבח הוא תוספת פשוט מקסימה ומאוד פרקטית.

שיפוץ בית לעיתים, חייב לכלול גם שיפוץ מטבח או בניית מטבח חדש. היות ולפעמים המראה של הבית החדש לא יהיה תואם למראהו של המטבח הישן שלכם, יהיה ממש הכרח לשפץ גם את המטבח. כשמדברים על שיפוץ מטבח, חשוב גם להזכיר את הנושא של שיש למטבח.

תאורת מטבח טבעית או מלאכותית?

שימו לב, שגם נושא התאורה במטבח תופס חשיבות עליונה. בעוד שחלק מהאנשים יעדיפו תאורה טבעית, חלקנו האחר יעדיף תאורה מלאכותית. במה כדאי לבחור? זה לגמרי נתון לבחירתכם ותלוי בטעם העיצובי שלכם.

חשוב לזכור, אם אתם חובבי תאורה טבעית וזקוקים לשירות תיקון מקצועי של תריסים חשמליים במטבח שלכם, מומלץ שלא לחסוך על איכות איש המקצוע שאתם מזמינים לטפל בתקלה. הקפידו להזמין את אנשי המקצוע הטובים ביותר שניתן לאתר.

תריסים חשמליים במטבח שמשנים את הנראות לגמרי

לא פעם, תריסים חשמליים עשויים לשנות את כל המראה של המטבח, בין אם הוא כפרי או אחר. תריסים חשמליים מגיעים בעיצובים שונים ובשלל דוגמאות, ותוכלו גם לבחור להתקין במטבח שלכם תריסי גלילה מאוד אסתטיים. כשמתכננים את שיפוץ המטבח, חשוב לקחת בחשבון את סוגי חומרי הגלם השונים בהם נשתמש.

על ידי בחירת חומרי גלם איכותיים, אנחנו למעשה נימנע מתיקונים מרובים בעתיד, מכל מיני כשלים שונים וכדומה. למשל, אם תבחרו את התריסים הנכונים וגם תתקינו אותם נכון, סביר להניח שלא תצטרכו להסתייע בשירותי תיקון למיניהם. ואם כבר יש צורך בתיקון כלשהו, תיקון מקצועי של תריסים חשמליים במטבח בד"כ לא יגרע רבות מתקציבכם.

תיקון תריסים חשמליים במטבח

בנקודה זו חשוב להדגיש, תיקון מקצועי של תריסים חשמליים במטבח מחייב הסתייעות באנשי המקצוע הכי מומלצים. מדוע? מאוד פשוט, מדובר במערכות חשמל מורכבות, בהן ניתן להתעסק רק אם אנשי המקצוע מוסמכים לכך.

אם לא מקפידים על תיקון מקצועי של תריסים, עלול להיגרם נזק רחב יותר מאשר נזק לתריסים. בפעמים רבות, עלול להיגרם נזק למערכות חשמל שונות בבית, הקשורות באופן עקיף או ישיר לתריסים החשמליים במטבח.

מטבח גבוה או נמוך?

מומלץ להתאים מראש את כל נושא המידות והגובה של האלמנטים השונים במטבח. כשאתם מתכננים את בנייתו של מטבח חדש, לא יהיה כל טעם לבנות דלפק גבוה ולמקם לידו שולחן נמוך. כמובן וזוהי רק דוגמה, אבל בכל זאת, זכרו תמיד להקפיד על נושא המידות.

לא פעם, מידות לא נכונות נלקחות, מה שמוביל לבנייה חובבנית של המטבח. במקרה הפחות גרוע, חוסר הסימטריה יפריע לכם בעין. במקרה היותר גרוע, תאלצו להתמודד עם כשלים שונים במהלך הבנייה וגם לאחריה. תכננו נכון את המטבח, הקפידו על חומרי גלם איכותיים, וגם אתם תוכלו ליהנות ממטבח חדש ומעוצב.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן