מגוון עשיר של סוגי שיש לאמבטיה

שיש כהן מזמינים אתכם ליהנות ממגוון עשיר של סוגי שיש לאמבטיה

השילוב בין הכלים הסניטרים שאתם בוחרים לבין שיש לאמבטיה תואם קובע את חזות החדר.

אם בעבר לחדר האמבטיה שלכם היה תפקיד פונקציונאלי בלבד- מקלחת, ובהתאם לכך הוא גם תוכנן ועוצב גם מבחינת גודלו, הרי שכיום אנו רוצים ליהנות מחדר אמבטיה מרווח ומפנק. חדר אמבטיה שעדיין עונה על הפונקציה המרכזית שלו, אולם עם ערך מוסף. חדרי אמבטיה מעוצבים תוך בחירה מושכלת בין הכלים הסניטאריים שאתם אוהבים לבין שיש לאמבטיה תואם, שיחד, מקנה לחדר האמבטיה שלכם את האווירה הנינוחה והמרגיעה בה אתם חפצים. מה יותר כייף מאשר לחזור בסוף יום עבודה ולטבול באמבט מפנק בחדר אמבטיה מרווח, מרגיע ומאובזר בכל האקססוריז המשוכללים? שיש לאמבטיה חייב לענות על כמה דרישות הכרחיות על מנת שתיהנו ממנו לאורך זמן.

על שיש לאמבטיה להיות בעלת כושר עמידות גבוה בפני לחות ורטיבות, שיש שקל לנקות אותו, קל להסיר ממנו אבנית מצטברת ולשמור על חזות נקייה ואסתטית. שיש לאמבטיה שאינו עונה על כל הדרישות הללו אינו מתאים לחדר האמבטיה שלכם ועלול להיות מאכזב כבר לאחר שימוש קצר. "שיש כהן" עולים על פני יצרני השיש המתחרים הודות לציוד המשוכלל שבאמתחתם – כלים בטכנולוגית CNC של חברת "ברטון" מאפשרים תוצאות חיתוך וגימור מושלמים.

חיתוך בכרסמנים ולייזרים משיגים עבורכם גימור מוקפד ואת התוצאה האיכותית ביותר. אילו סוגי שיש מתאימים לשמש לחדר האמבטיה? שיש אבן קיסר פורש בפניכם קשת עשירה של צבעים. קל לשמור על מראה נקי ואסתטי שלו ללא כל מאמץ והוא ניחן בעמידות גבוהה לרטיבות

. שיש קונסנטינו שמאופיין בכמות הקוורץ הגדולה שהוא מכיל מאופיין בהיותו אנטי בקטריאלי. כמו כן הוא בעל כושר עמידות גבוה בפני לחות. שתי תכונות אלה מושלמות כאשר הוא משמש שיש לאמבטיה שלכם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן