מהו שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר מיועד לשימוש במטבחים ובחדרי האמבטיה. אבן סינטטית זו עשויה מקוורץ. הקוורץ מכיל כמות קטנה של פיגמנטים ושל פולימרים, והם שמאפשרים לייצר שיש אבן קיסר במבחר עשיר ומגוון של צבעים. אחד היתרונות של שיש אבן קיסר הוא ביכולת שלו להתאים לכל סגנון עיצוב שאתם אוהבים. החל מהסגנון המודרני העכשווי ועד לסגנון העתיק והמיושן. החל מהסגנון הכפרי ועל לסגנון התעשייתי. שיש אבן קיסר הופך את המשטח שלכם למטבח יוקרתי ואת חדרי האמבטיה שלכם לאמבטיות ספא מפנקות.

השמים הם הגבול מבחינת אופציות העיצוב שלכם- אתם רק צריכים לבחור. ניתן להשתמש בו בסגנון עיצוב המושתת על קוים רכים ועגולים כמו גם על סגנון עיצוב המושתת על שימוש בקווים ישרים ונקיים. שיש אבן קיסר טומן בחובו יתרונות רבים- הוא בעל כושר עמידות גבוה, שומר על חזות נקייה ואסתטית לאורך זמן, וחשוב לא פחות- קל מאוד לתחזק אותו בשגרה היומיומית.

חשוב להשתמש בחומרי ניקוי שמיועדים לשיש זה ולהימנע שימוש בחומרי ניקוי חזקים המכילים כלור. קל מאוד להסיר ממנו כתמי קפה, מזון או שומן. עניין התחזוקה השוטפת הוא חשוב לאין ערוך כיון שבסופו של דבר אתם רוצים ליהנות מיתרונות השיש שלכם מבלי לחוש שאתם "עובדים אצלו".שמירה על טקסטורת השיש לאורל זמן היא הכרחית. משטחי השיש שאתם בוחרים, בין אם לחדרי האמבטיה ובין אם כמשטחי עבודה במטבח יכולים להפוך את החדר למעוצב וליוקרתי או למוזנח ומרושל- תלוי בשיש שבחרתם וכיצד אתם שומרים עליו. שיש אבן קיסר – תוצרת הארץ, הצלחה מובטחת! "שיש כהן" מזמינים אתכם להתרשם ממבחר סוגי השיש באולם בתצוגה, כמו גם לייעץ לכם בנוגע לבחירת השיש הנכון עבורכם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן