מהו שיש אקו

"שיש כהן" משתפים פעולה עם יבואן השיש הידוע קונסטינו. שיש אקו הוא שיש מבית יבואן זה, והוא מאופיין בתכונות הייחודיות רק לו. שיש אקו הוא למעשה שיש ממוחזר, וככזה הוא ידידותי לסביבה. הפקתו ותהליך הייצור שלו אינם פוגעים בנוף, יתרה מזו, העידן המודרני המשלב חיי נוחות בד בבד עם הפקדה על שמירה על איכות הסביבה מאפשר לשיש אקו להיות השילוב המנצח בבחירת שיש למטבח. העובדה כי שיש אקו ממוחזר אינה באה על חשבון איכות ואסתטיקה כמובן.

משטחי העבודה שניתן לעצב משיש זה פורשים בפניכם מגוון רחב של אופציות עיצוב, תוך הקפדה על איכות וגימור מושלם. כאשר אנו מדברים על מחזור שיש אנו מתכוונים לעובדה שאחוז גבוה ממנו (כשבעים וחמישה אחוזים) מיוצר מחומרים ממוחזרים. "חומרים מוחזרים" היינו כיורים, אריחים, חרסינות, זכוכיות, חלונות של מבנים ישנים, מראות, אפר תעשייתי, כלי חרס וכיוצא באלה. רווח משני ביצור שיש אקו הוא בעובדה שהוא חסכוני מאוד במים. תהליך ייצור שיש כרוך בכמויות עצומות של מים! המים בהם משתמשים עבור שיש אקו הם ברובם ממוחזרים גם הם.

שוב, המודעות לצרכנות נבונה, למחזור, לשמירה על הנוף ולחיים נוחים מבלי לפגוע בסביבה הם בעלי ערך- רכישת שיש אקו כמשטח עבודה למטבח שלכם פירושה שאתם נהנים משיש איכותי ואסתטי ובו בזמן תורמים את תרומתכם לטבע. ייצור שיש אקו פחות מזהם את הסביבה, פולט כמות קטנה יותר של פסולת, מביאה לכדי חיסכון עצום באנרגיה וכמובן, עצם המחזור הוא בעל ערך לכשעצמו. "שיש כהן" גאים לחשוף אתכן בפני שיש אקו – שיש ממוחזר שאין לו מתחרים!

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן