מהו שיש לפיטק

שיש לפיטק טומן בחובו הרבה יתרונות ומעלות, הן מבחינת איכות החומר, הן מבחינת כושר העמידות שלו והן מבחינת תרומתו לעיצוב המטבח ולמראה האסתטי והיוקרתי שלו. אם אתם אוהבים מטבחים בסגנון איטלקי, שיש לפיטק עשוי בהחלט להיות הבחירה הנכונה עבורכם. "שיש כהן" מקפידים לבצע את החיתוכים בשיש זה באופן שישמור על עוביה ויעניק לה את הנפח המיוחד שלה. אין מדובר בחיתוכים סטנדרטיים האופייניים לשיש פשוט. שיש לפיטק משדרג את חזות המטבח שלכם ממטבח מרשים למטבח יוקרתי, ממטבח אסתטי למטבח מעוצב, ממטבח פרקטי למטבח חלומי!

מה כל כך מיוחד בו?

שיש לפיטק מאופיין בכושר עמידת גבוה בפני חומרים חומציים או בסיסיים, בפני טמפרטורות גבוהות, בפני מעברים קיצוניים מטמפרטורה גבוהה לנמוכה וההפך, מפני שריטות ומפני קרני UV. לכל אחד מהיתרונות שנמנו יש חשיבות בעלת ערך כאשר מדובר במטבח- הן מבחינת החומרים החומציים או הבסיסיים והן מבחינת עמידות בפני טווח רחב של טמפרטורות. מדוע? מכיוון שכאשר אתם עובדים במטבח, השיש משמש כמשטח עבודה. הוא בא במגע עם חומרים, הוא חייב להיות עמיד בפני שריטות על מנת שתוכלו להשתמש בו בהתאם לצרכים שלכם ללא כל חשש לגרום לו להתבלות, להישרט או להיראות לא אסתטי. שיש שמשמש כמשטח עבודה בא במגע עם תבניות חמות שהוצאו מהתנור, עם מזון שהוצא מהמקפיא והונח עליו לצורך הפשרה איטית ועוד. שיש לפיטק עתיד לשרת אתכם נאמנה לאורך זמן. אם אתם כבר משקיעים בעיצוב מטבח החלומות שלכם- אל תוותרו על בחירת השיש הנכון. פעמים רבות השיש הוא הפריט ש"קופץ" לנו מול העיניים כשאנחנו נכנסים למטבח חדש, וכמו שהוא יכול לשדרג את מראה המטבח כך הוא יכול גם לחבל או להפחית מרמת העיצוב שלו.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן