מהו שיש קונסנטינו

"שיש כהן" משתפים פעולה עם יבואן השיש המוביל בעולם- שיש קונסנטינו. חברת קונסטינו ידועים בתעשיית השיש היוקרתי שלהם- שיש למטבח לחדרי האמבטיה. עכשיו בהישג היד גם שלכם. מבין הסוגים של שיש קונסנטינו נמנים שיש אקו- שיש ממוחזר ומיוחד במינו המשלב אסתטיקה ואיכות עם שמירה על איכות הסביבה. שיש ממוחזר הוא שיש שצורך פחות אנרגיה, פולט כמויות קטנות יותר של מזהמים, וגם כמויות המים שהוא צורך (ומדובר בכמויות גדולות של מים כאשר מדובר בתעשיית השיש) הם מים ממוחזרים.

יתרונות אלה אינם באים על חשבון איכות, מגוון הצבעים שעומד לרשותכם ועל היכולת לעצב את מבטח החלומות שלכם או חדרי אמבטיה מפוארים ומפנקים. שיש סיליסטון הוא שיש שמכיל כמות עצומה של קוורץ, מה שמעניק לו עמידות גבוהה במיוחד ובו בזמן הופך אותו לאנטי בקטריאלי. שני יתרונות אלה מאפשרים לו להיות משטח עבודה מצויים במטבחי יוקרה פרטיים ובמטבחים ציבוריים או מוסדיים המקפידים על רמת היגיינה מחמירה- למשל מסעדות יוקרה, בתי חולים וכדומה. שיש דקטון אולטרה קומפקט מאופיין בטכנולוגיה מקדמת במיוחד בתעשיית ייצור שיש.

שיש קונסנטינו זה מאופיין בכושר עמידות גבוהה בפני טמפרטורות גבוהות- מה שמאפשר להניח עליו סירים חמים או מחבתות רותחות מבלי לחשוש לפגיעה במרקם השיש או באיכותו. שיש זה עמיד בפני שריטות ובפני משקלים כבדים במיוחד. עמידותו בפני פגעי מזג האוויר מאפשרת לו להתאים לו רק לעיצוב פנים הבית (מטבחים וחדרי אמבטיה) אלא גם לצורכי עיצוב חוץ כגון חיפוי קירות וריצוף.

שיש קוסנטינו זה כמעט וחסר נקבוביות לחלוטין- עובדה זו משדרגת את רמת ההיגיינה שלו היות ושאריות מזון או ליכלכוך לא חודרים פנימה. קל לנקות אותו, לתחזק אותו ולשמור עליו אסתטי ובעל חזות מרשימה. עוד מבית קונסנטינו שיש סנטה גרניט. שיש זה מאופיין במרקם נצנצים השזורים בגוף החומר עצמו. נצנצים אלה מעניקים לו מראה ייחודי רק לו, אסתטי ויוקרתי במיוחד.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן