מה חשוב לדעת כאשר מחפשים שיש לאמבטיה

פסק זמן קצר באווירה אינטימית ומרגיעה

העיצובים המוכרים במטבחים, הם לרוב בעיצוב חלק וקלאסי, בגוונים בהירים גם של הארונות וגם של משטחי השיש. אבל, כאשר מעצבים את האמבטיה, אפשר להיות יותר נועזים ולבחור במספר גוונים, אפילו לשלב בין גוונים מנוגדים. בחירת משטחי שיש לאמבטיה למעשה קובעת את האווירה בחדר הכי אינטימי בבית. כמעט בכל דירה בישראל, אפשר למצוא ג'קוזי או אמבטיה, שאפשר להתרווח בהם, ולהעביר בשקט, חצי שעה של רוגע ושלווה ללא הפרעות. אבל כדי ליהנות מפסק זמן מרגיע ומפנק, צריכה ליצור את האווירה המתאימה בחדר האמבטיה. ואותה אפשר ליצור רק ע"י בחירת משטחי שיש בעיצובים חדישים ומרשימים.

ההבדל בין העיצוב במטבח לעיצוב בחדרי האמבטיה

ההבדל בין העיצוב של המטבח לבין העיצוב של חדרי האמבטיה מתבטא במספר נושאים. ראשית, לרוב המטבח הוא חדר גדול שיש בו הרבה פעילות, אביזרי חשמל, ארונות ותנועה של אנשים שעושים הרבה פעולות במקביל. מבחינת דיירי הבית, הוא חדר לגמרי ציבורי, לא לשכוח, שזהו מקום שנכנסים אליו גם אורחים. האדים שנוצרים במטבח בזמן הבישול, נשאבים אל קולט אדים, או יוצאים מהחלון. לעומת המטבח, חדר האמבטיה, הוא מקום מאד אינטימי, שלרוב רק אדם אחד נמצא בו, וגם בו נוצרים אדים רבים. העיצוב של חדר האמבטיה מותאם לפעילות המתבצעת בו, ולאיכות של משטחי השיש, יש חשיבות רבה. נהוג להתקין משטחי שיש בגוונים מרגיעים, אך גם בגדלים משתנים, כדי ליצור עיצוב מעניין, הרמוני אך גם שקט ונעים לעין.

מהי הדרך הנכונה לעצב את חדר האמבטיה הביתי

מכיוון שחדר האמבטיה הוא חדר פרטי ואינטימי, חשוב להשקיע מחשבה בתכנון ובעיצוב שלו. מצד אחד הוא צריך להיות נוח ופונקציונאלי, אך מצד שני הוא צריך ליצור אווירה ייחודית המתאימה לאופי המשתמשים. נהוג להתקין חיפויי שיש מהריצוף עד לגובה התקרה. ניתן להשתמש בסוגי שיש לאמבטיה שונים לחיפוי הקירות והרצפה, אך מומלץ שהשילוב בין הסוגים השונים, יהיה נעים והרמוני לעין. היום ניתן למצוא מגוון עשיר של סוגים של שיש לאמבטיה העשויים מחומרים איכותיים. בין המוכרים והמומלצים ביותר: גרניט, שיש ואוניקס.

מהן התכונות הבולטות של סוגי החיפוי השונים

משטחי גרניט ושיש לחיפוי האמבטיה, מגיעים בלוחות במבחר דוגמאות וגוונים, והם ידועים בחוזק וביופי שלהם. משטחי השיש הקיימים הם: אוניקס, והם בעלי תכונה מיוחדת: הם יכולים להעביר אור. בתקופה האחרונה נהוג להתקין משטחי אוניקס באמבטיה, כשגופי התאורה מוסתרים, או שקועים מאחורי משטחי השיש ומאירים דרכם. בדרך זו, נחשפים הצבעים הייחודיים והמרהיבים של משטחי האוניקס. משטחי שיש לאמבטיה של אוניקס נראים בעיקר בחדרי אמבטיה, ויותר נדירים כמשטחי עבודה במטבח. פרמטר נוסף שיש לקחת בחשבון כאשר קונים משטחי שיש לאמבטיה, היא התחזוקה השוטפת שלהם, כיצד לנקות ולשמור על המראה החדש והמבריק שלהם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן