מטבחים איכותיים דקורטיביים ומיוחדים

קיימים סוגים רבים של שיש למטבחים, כולם מבטיחים לנו התאמה מושלמת למטבח החלומות שלנו. עם זאת, חשוב להקפיד על בחירת הסוג הנכון של שיש למטבח כמו גם על עבודת החיתוך והגימור. רק כאשר שני הפרמטרים הללו מתקיימים לשביעות רצונם, אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים כי המטבח שלכם יהיה בהחלט המטבח החלומי עליו חלמתם.

שיש אבן קיסר הוא שיש תוצרת ישראל, מצוין למשטחי עבודה במטבח הודות לכושר העמידות הגבוה שלו, עמידותו בפי חומרי ניקוי חזקים המכילים כלור, הקלות בה ניתן להסיר ממנו כתמים וכדומה.

שיש לפיטק – שיש למטבחים מעולה. מתאים במיוחד לשיש למטבחים בסגנון איטלקי. שיש למטבחים זה מעניק מראה יוקרתי ומרשים לכל מטבח הודות לאופן החיתוך ושמירה על עובי השיש. בנוסף, הוא עמיד בפני חומרים חומציים ובסיסיים, בפני חום גבוה, שריטות וקרני שמש.

שיש סיליסטון – שיש למטבחים המבכרים שמירה על היגיינה בתנאים מחמירים. מתאים למטבחים פרטיים ולמטבחים "ציבוריים" בהם מתבצע בישול בסדר גודל המוני ותדיר (מסעדות, בתי חולים, בתי מלון ועוד). שיש זה הוא אנטי בקטריאלי ובמקביל בעל כושר עמידות גבוה במיוחד. תכונותיו והמראה היוקרתי שלו מאפשר לו לשמש כשיש למטבחים כמו גם כשיש לחדרי אמבטיה.

שיש אקו היא שיש ממוחזר המצוין בתור שיש למטבחים וגם מעניק ערך מוסף- הוא ידידותי לסביבה, שומר על הנוף ותהליך הייצור שלו חסכוני מאוד במים, במשאבי טבע. הוא אינו מזהם את הסביבה. שיש זה בעל כושר עמידות גבוה ומגיע במגוון של גוונים.

שיש קונסנטינו הוא שיש מיובא, איכותי ויוקרתי במיוחד. שיש למטבחים מסוג זה מעניק למטבח שלכם מראה מיוחד ומקורי. שיש סנטה גרניט מאופיין במראה יוקרתי ומסוגנן- נצנצים שזורים בצורה עדינה בגוף השיש עצמו ומעניקים לו מראה מיוחד ויוצא דופן היכול להתאים למגוון סגנונות מטבח.

"שיש כהן" מעניקים שירות ייעוץ לכל לקוח בהתאם לציפיותיו מהמטבח שלו ובהתאם לצרכיו ולהרגלי הבישול האפייה.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן