עיצוב אמבטיות עם שיש לאמבטיות

עיצוב אמבטיות השתנה מאוד בשנים האחרונות. המגמה הישנה שהתייחסה לחדר האמבטיה כאל מקום פרקטי שבו רק מתרחצים, השתנתה. והיום אנו זקוקים למקום מפלט שבו נוכל להימלט מאינטנסיביות היום יום. מעין חדר ספא פרטי, בבית שלנו. מקום מפלט מהמולת היום יום. שיש לאמבטיות נותן עבורנו את האפשרות הזו.

מה מייחד שיש לאמבטיות? כיום ניתן לעצב עם שיש לאמבטיות גם משטחים גדולים. אפשרות זו נותנת מראה מיוחד ומרשים לאמבטיה. שיש לאמבטיות ניתן להניח גם על הקירות, ועל הרצפה, ליצירת חיפוי גדול ומרשים, ההופך את חדר האמבטיה ליצירת אומנות, ולמקום בעל נוכחות ספא מרשימה ומפנקת. שיש לאמבטיות מגיע במגוון גדלים. אריחי שיש קטנים, למי שרוצה ליהנות משיש לאמבטיות במראה סטנדרטי של חדר אמבטיה. או באריחים גדולים המגיעים כמקשה אחת ומתאימים להיות חיפוי לקירות או לרצפה.

שיש לאמבטיות אינו חומר המקבל מים ולכן הוא מתאים במיוחד לחדרי אמבטיה, ושומר עליהם. אין צורך באטומים מיוחדים, או בטיפולים מיוחדים לשמירה על השיש והקירות, התחזוקה של שיש לאמבטיות קלה ליישום, ובתמורה נמנעים מכל מיני גורמים מפריעים היכולים לצוץ בחדר האמבטיה כמו בקטריות, עובש, ורטיבות. ומקבלים שמירה על חדר אמבטיה כמו חדש לאורך שנים רבות.

הדוגמאות האופנתיות ביותר

שיש לאמבטיות כדאי לקנות מהמומחים לשיש שיביאו לכם את הדוגמאות האופנתיות ביותר של שיש לאמבטיות, ואת המראה הנקי ביותר שיש. המתאימים לאופי הישראלי, ולעיצוב הישראלי, וקולעים לטעמו של כל לקוח. לפני בחירת שיש לאמבטיות, כדאי להגיע ולהתרשם מהמגוון הגדול שיש בשוק, ומסוגי השיש השונים הקיימים. ניתן היום לרכוש שיש לאמבטיות טבעי, או מעובד במגוון דוגמאות.

לכל אחד מהסוגים של שיש, טבעי או מעובד יש יתרונות וחסרונות. לשיש טבעי יש מראה פראי, מלוטש שתמיד יהיה באופנה. מכיוון שהוא מגיע מחוץ לארץ מחירו יהיה יקר יותר יחסית לשיש מעובד המיוצר בארץ. שיש לאמבטיות מעובד, ניתן לעצב על ידי הוספת פיגמנטים, ואלמנטים בתוך השיש, וכך ליצור יחידה גדולה ומעוצבת של שיש לאמבטיות הנראה כמו תמונה או כמו יצירת אומנות. התחזוקה שלו אינה גבוהה, והוא זול יותר, משיש טבעי.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן