שיש אבן קיסר הבחירה המושלמת למטבח שלכם

שימוש בשיש נפוץ מאד בארץ. משטחי שיש משמשים במטבחים, בחדרי אמבטיה ובמקומות דומים נוספים, ליצירה של משטחי עבודה נוחים ושימושיים – הם פרקטיים, נוחים לניקוי, חלקים ונוחים לעבודה, חזקים ועמידים, וגם מעוצבים ויפים. השיש הטבעי נפוץ מאד, אמנם, אולם בשנים האחרונות ישנו חומר דומה אשר הופך להיות נפוץ עוד יותר – שיש אבן קיסר.

שיש אבן קיסר

שיש אבן קיסר הוא חומר מיוחד, אשר עשוי מקוורץ שעבר עיבוד וחיזוק באופן תעשייתי, באמצעות פולימרים. שיש אבן קיסר הוא נפוץ מאד, בזכות היתרונות הרבים שלו, אשר עולים גם על אלו ששיש טבעי. שיש אבן קיסר עמיד במיוחד בפני שריטות ופגמים, כך שהוא מתאים במיוחד הן ליצירת משטחי עבודה והן לשימוש בריצוף, בחיפוי וכדומה. בנוסף, קל מאד לעצב שיש אבן קיסר בצורה הרצויה, ובעובי הרצוי, על מנת להתאים אותו לכל מטרה שהיא. קל מאד לעצב, לכופף ולעבד שיש אבן קיסר, וכך להתאים אותו באופן מדויק לכל מטרה.

המראה הטבעי

שיש אבן קיסר מיוצר היום במגוון רחב של דגמים ועיצובים, ביניהם גם מבחר דגמים במראה טבעי, אשר דומה לשיש טבעי, ושואב השראה ממראה של אבנים טבעיות. המראה של שיש אבן קיסר מסוג זה מעניק תחושה טבעית ויוקרתית גם יחד, כך שהיא אהובה על מרבית האנשים, אשר נהנים מן המראה הטבעי והמיוחד של השיש, עם היתרונות החזקים של הקוורץ.

ריצוף בשיש אבן קיסר

כאמור, שיש אבן קיסר מתאים לא רק ליצירה של משטחי עבודה יעילים, אלא גם לשימוש בריצוף ובחיפוי של מטבחים כמו גם של חדרי אמבטיה. כל היתרונות אשר עומדים לטובת שיש אבן קיסר בבניית משטחי עבודה, עומדים לו גם במטרה של ריצוף וחיפוי. ריצוף באמצעות אריחים של שיש אבן קיסר הוא ריצוף חזק, עמיד ואיכותי, אשר מתאים גם כחיפוי לקירות, למניעת לחות בקירות ולהגנה על החדרים הרטובים של הבית. שיש אבן קיסר מאפשר ניקיון יעיל ונוח, ועבודה נעימה במטבח בכל שעה של היום, ובכל סוג של עבודה.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן