שיש אבן קיסר לעיצוב המטבח האולטימטיבי

המטבח תמיד נראה חדש ומבריק

אצל הרבה משפחות בישראל, היום מתחיל בשעות הבוקר המוקדמות. ההורים והילדים משכימים קום בשעה מוקדמת, בדרך לעבודה ולבית הספר. וכולם אוכלים ארוחת בוקר מסודרת לפני היציאה. ההמולה במטבח בעיצומה כשכולם מתיישבים מסביב לאי המרווח והמבריק העשוי כולו ממשטח של שיש אבן קיסר יפה ואיכותי. אין ספק שהבחירה של שיש אבן קיסר למטבח, היא הבחירה הנכונה ביותר, והפופולארית ביותר בשנים האחרונות בקרב הציבור הישראלי. השילוב של עיצובים מודרניים בגוונים מסורתיים או חדשניים, עם האיכות הבלתי מעורערת של שיש חזק ואמין, הופכים את הבחירה בשיש קיסר לבחירה המועדפת והמבוקשת ביותר בעידן הנוכחי. בכל מטבח אפשר היום למצוא עיצובים של שיש אבן קיסר, אך לא רק. השיש האיכותי והיפה נמצא גם באזורים נוספים של הבית, כמו בחדרי אמבטיה, בכניסה לבית, בגרם המדרגות ועוד.

איך מעצבים נכון את החדר הכי חשוב בבית

המטבח הביתי הוא המקום הכי משפחתי ופופולארי בבית. בכל שעות היום, תמיד יש מישהו שנכנס למטבח, להכין כוס קפה, ארוחת ערב, לחפש נשנוש לפני השינה וכו'. ישנם אנשים שאוהבים לקרוא את העיתון כשכולם בסלון והם יכולים ליהנות מהשלווה של מטבח פנוי בשעות הערב. האווירה החמימה והביתית של המטבח גורמת לדיירי הבית, להיכנס אליו גם אם הם לא ממש צמאים או רעבים. ברוב הבתים בארץ, המטבח פתוח ומשתלב עם הסלון. כלומר, גם מי שיושב במטבח יכול לצפות בטלוויזיה בזמן שהוא אוכל ארוחת צהריים מאוחרת. התרומה של שיש אבן קיסר במטבח בולטת במיוחד, כאשר דיירי הבית יושבים ליד האי, ונהנים מארוחה טעימה בזמן שהם צופים בטלוויזיה, גולשים בנייד, או קוראים את החדשות בלפטופ. שיש אבן קיסר הוא חלק בלתי נפרד מאורח החיים הישראלי, של עיצוב עכשווי, איכות בלתי מתפשרת ושל נוחות מירבית במטבח הישראלי המודרני.

עיצוב המטבח בעידן המודרני

החדר החם של הבית, בכל המובנים, משלב משטחי עבודה מרווחים ופרקטיים, לצד עיצובים בגוונים רגועים או בצבעים עזים. כל אחד והעדפותיו העיצוביות, שבמיוחד במטבח, באות לידי ביטוי. המטבח הישראלי המודרני, מרווח, פתוח לסלון, לרוב עם חלון אחד גדול, מאובזר במכשירי חשמל חדשניים ומתקדמים, וכמובן, עם משטחי עבודה גדולים ומרווחים, המאפשרים ליותר מאדם אחד לעבוד במטבח. הבחירה של משטחי עבודה עשויים שיש אבן קיסר היא הבחירה הטבעית של רוב הישראלים. כעיקרון, משטחי עבודה במטבח, צריכים להיות איכותיים, קלים לניקוי ואמינים.

אנשים שעובדים במטבח, מכינים ארוחות קלות או משפחתיות, אינם יכולים להתפשר על איכות משטחי העבודה, והם רוצים לדעת, כשהם מניחים סיר חם על השיש, כותשים את הבצל, או דופקים את השניצל, שהמשטח העומד לרשותם, הוא החזק והאיכותי ביותר. גם מבחינת העיצוב, משטחי העבודה של שיש אבן קיסר הינם משטחים מרהיבים ביופיים, המתחדשים לעיתים קרובות, בעיצובים חדשים ובגוונים מפתיעים וחדשניים.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן