שיש גרניט למטבחים

גרניט מהווה את אחד מחומרי הגלם המרשימים והיפים ביותר לייצור שיש למטבח המורכב מ-100% חומרים טבעיים ובתהליך עיבוד ללא התערבות מגע יד אדם. משמעות הדבר יהא כי כל משטח גרניט שנוצר הוא בעל מראה ייחודי לחלוטין. סלע הגרניט הוא למעשה אבן וולקנית המורכבת ממספר מינרלים המעובדים יחד לגרניט על ידי לחץ תת קרקעי עצום ובחשיפה לטמפרטורה גבוהה ביותר. הדחיסות הגבוהה, העמידות יוצאת הדופן לחום והצבע השחור היפהפה והמבריק, הופכים את הגרניט לאחד מהחומרים המרשימים ביותר לייצור שיש.

אנשי המקצוע המנוסים אצלנו בשיש כהן מספקים שירותי ייצור, שיווק והתקנה למשטחי עבודה למטבחים מחומרי הגלם הטובים ביותר – מאבן קיסר ועד גרניט, עם שירות מסור ובמחירים המותאמים לכל תקציב.

יתרונות משטחי שיש גרניט למטבח

לאבן הייחודית המיוצרת בתהליכים וולקניים טבעיים יתרונות רבים לעבודה במטבח ולמראה עיצובי משגע.

אלו רק כמה מההטבות הייחודיות שנקבל מהתקנת המשטח במטבח:

  • מכיוון שמדובר בחומר שנוצר בטמפרטורות גבוהות ביותר, ניתן להניח תבניות וסירים לוהטים ישירות על השיש ללא צורך במשטח בידוד מבלי להשאיר כתמים, סדקים או ניפוצים בשיש.
  • המשטח מגיע בספקטרום רחב מאוד של גוונים לבחירתך להתאמה גבוהה של המשטח לסכמת הצבעים במטבח ובבית בכלל.
  • אין משטח אחד דומה לחברו. החומר הטבעי מעובד באופן אחר ומספק מרקם, דוגמה וגוון אחר. לכן, ברכישת משטח פורצלן מובטח מוצר הייחודי לך.
  • עמיד במיוחד מפני שריטות ומכות. ניתן אף לחתוך עליו באופן ישיר ללא צורך במשטח עבודה על גביו.
  • כל אלו ועוד יתרונות רבים מובטחים בשימוש גרניט עבור ייצור שיש למטבחים.

שיש כהן מתחייבים למחיר המשתלם ביותר בהתקנת משטחי גרניט ובאיכות ומקצועיות ללא תחרות

כאשר עומדות לרשותנו מעל 40 שנות ניסיון וידע מקצועי ענף, ניתן לדעת שאצלנו יתקבלו משטחי שיש למטבח מסוג גרניט איכותיים, חזקים, יפים ובהתאמה מדויקת לצרכיך. מהגוון ועד למידות, נדאג שיהיה לך בדיוק את מה שהמטבח שלך זקוק לו ובמחיר המותאם לתקציבך.

אנו מזמינים אותך להיכנס עכשיו אל תיק העבודות שלנו ולצפות ביצירות שיש נפלאות שכבר הסבו אושר ללקוחות רבים ולהצטרף אליהם ביצירת קשר עמנו לקבלת שירות ייחודי ואמין.

מאמרים נוספים

מדריך לבחירת אי למטבח

בחירת אי למטבח היא משימה חיונית הדורשת מחשבה ותכנון מדוקדקים. פוסט זה בבלוג מציע מדריך מקיף שיעזור לך לעשות את הבחירה הטובה ביותר עבור חלל

קרא עוד »

מאפייני המטבח המודרני

המטבח המודרני הוא פיתרון עיצובי מתקדם שמתאים לסגנון החיים העכשווי. הוא משלב פונקציונליות עם עיצוב חדשני, מה שמאפשר לשדרג את חוויית הבישול ואת חלל המטבח

קרא עוד »

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן