שיש דקטון מה מיוחד בו

מהם היתרונות שלו על פני סוגי שיש אחרים?

שיש דקטון היא שיש מצוין הן לחדרי האמבטיה, הן למטבחים והן לחיפוי חיצוני. מה כל כך מיוחד בו? בניגוד ללוחות שיש אחרים, שיש דקטון מאופיין בארבעה עוביים שונים (מ 8 מ"מ ועד 30 מ"מ) ובחיתוכו ללוחות הגדולים יותר. לכן ניתן להשתמש בו גם עבור מטרות חיצוניות כגון חיפוי, בריכות ודקורציה וגם לשימוש פנים- חדרי אמבטיה ומטבחים. קל להתאימו לכל סגנון עיצוב היות וניתן לקבל אותו במגוון של מרקמים ועיצובים- עץ, מט, אבן טבעית, גימור מתכתי ועוד.

למעשה, שיש דקטון יכול להתאים לכל סגנון עיצוב שתבחרו ממש ככפפה ליד! ואתם נהנים תכונותיו ומיתרונותיו. מה כל כך מיוחד בו? הוא מונע ספיגת נוזלים וכתמים (כתמי קפה וכדומה), הוא בעל כושר עמידות מצויין בפני טמפרטורות גבוהות כך שניתן להניח עליו תבניות חמות ללא צורך במשטחים מבודדים, הוא מגיע במבחר רחב של גוונים ומרקמים, עמיד מאוד בפני שריטות, שומר על מראה יוקרתי ואסתטי לאורך זמן, הוא עמיד בפני הפעלת לחץ ומשקל- כלומר ניתן לעמוד עליו או להניח עליו חפצים כבדים במיוחד מבלי שייסדק, הוא חסין מפני נזקי מזג אוויר, שינויי לחות וטמפרטורה והוא ידידותי לסביבה.

שיש דקטון הוא מוצר מבית "קונסנטינו"- יבואן השיש המוביל בעולם המשתף פעולה עם "שיש כהן". עכשיו, אצלכם בבית! ייצור לוחות דקטון היא תוצאה של טכנולוגיה משוכללת ומתקדמת המדמה, למעשה, תהליך מטמורפוזה שבטבע הוא נמשך לאורך מיליוני שנים. תהליך שגורם לשינוי מולקולארי של חומר הגלם עד למצב של חומר בעל אחידות וחוסן שעובר תהליך של כבישה וחשיפה לטמפרטורות עצומות. טכנולוגיה מתקדמת ומשוכללת זו מאפשרת לכם ליהנות מלוחות שיש דקטון לכל מטרה בבית ומחוצה לו.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן