שיש לחדר האמבטיה

שיש לאמבטיה הוא חלק בלתי נפרד מחזות חדר האמבטיה שלכם ומהאווירה השוררת בו

חדר האמבטיה כבר מזמן אינו רק חדר פונקציונאלי המשמש לרווחת הגוף ותו לא. זו הסיבה שכאשר אתם בונים או משפצים את בית החלומות שלכם, אתם מקפידים לבחור את הפריטים בהתאם לאווירה שאתם רוצים שתשרור בחדר המדובר. חדר אמבטיה בסגנון כפרי, חדר אמבטיה מודרני, חדר אמבטיה המעניק תחושת של ספא ועוד- כל אלה ניתנים להשגה באמצעות בחירה נכונה של כלים סניטאריים, שיש לאמבטיה ובחירת צבע. "שיש כהן" מציעים לכם מגון רחב של סוגי שיש לאמבטיה כאר השילוב המנצח בכולם הוא השילוב בין פרקטיות לבי אסתטיקה. שיש לאמבטיה חייב להיות בעל כושר עמידות גבוה בפני לחות ורטיבות.

הוא חייב להיות קל לתחזוקה שוטפת שאם לא כן האסתטיקה תיפגע. אתם רוצים להיכנס אליו בתחילת היום לפני שאתם יוצאים לעבודה, אתם רוצים להירגע בו לאחר יום עבודה ולצאת ממנו רעננים ומחודשי כוחות. עוד כמה מילים על אסתטיקה: אחד הדברים שמבדלים את "שיש כהן" מיתר יצרני השיש הוא בכלי החיתוך שברשותכם. אופן חיתוך השיש והגימור המוקפד ניתנים להשגה הודות לשימוש בכלים בטכנולוגית CNC של "ברטון"- חיתוך בכרסמנים, לייזרים – איכות חיתוך מוקפדת וגימור מושלם.

שיש אבן קיסר מאפשר לכם לבחור שיש לאמבטיה מתוך קשת רחבה ועשירה של צבעים. הוא קל לתחזוקה שוטפת ובעל כושר עמידות גבוה. שיש קונסנטינו- מכיל כמות גבוהה של קוורץ, מה שמעניק לו את התכונה המצוינת של היותו אנטי בקטריאלי. כושר העמידות הגבוה של שיש זה, והיותו עמיד בשינויי מזג אוויר (שיוניי חום וקור, שינויי לחות), ושריטות מאפשר לו להיות בחירה מצוינת גם עבור ריצוף, מדרגות וחיפוי.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן