שיש למטבח בראשון לציון

שיש כהן מציגה מגוון רחב של שיש למטבח בראשון לציון!

רכשתם דירה? או שחלטתם לשפץ את הדירה שלכם? אחד המקומות המרכזיים שיש לשים עליהם את הדגש הוא עיצוב המטבח ומשטחי העבודה. בבנייה המודרנית בה המטבח, פינת האוכל והסלון מהווים יחידה אחת, שיש למטבח הוא בהחלט מוצר שיש לבחון אותו בצורה יסודית ולבחור את השיש המותאם גם לצרכים הפרקטיים ומידת השימוש במטבח ובמקביל גם מבחינת עיצוב השיש למטבח כחלק מהקונספט הכולל של עיצוב הבית. אם אתם מחפשים לרכוש שיש איכותי וטיב עבודה מושלם, היכנסו ל"שיש כהן" המייבא, מייצר, מעבד ומתקין שיש למטבח בראשון לציון.

כל סוגי השיש למטבח תחת קורת גג אחת

"שיש כהן" היא החברה המובילה בארץ ביבוא, ייצור, ועיבוד שיש. צוות עובדים מיומן, מכשור מתקדם ומשוכלל יספקו לכם שיש למטבח בראשון לציון ברמה הגבוהה ביותר. החברה מעניקה ללקוחותיה שיש איכותי ברמת גימור מושלמת. לחברה, מפעל לייצור אולם תצוגה ענק, ייעוץ מכוון לקוח, ואפשרויות ללא מגבלות ובכל סוגי השיש למטבח. שיש למטבח הוא מרכיב אולי הכי חשוב למטבח. רמת הגימור, משטח העבודה, עמידות ועוד. ישנם סוגים שונים לשיש מטבח בראשון לציון. החברה מייבאת את משטחי השיש האיכותיים ביותר בעולם ובישראל וממיטב היצרנים בארץ, בטורקיה, איטליה, ספרד וברזיל.

ב"שיש כהן" מציעים לכם מגוון סוגים בגדלים ועוביים שונים של משטחי שיש למטבח כמו:

  • שיש למטבח אבן קיסר זהו שיש שמהווה חומר גלם איכותי, כאשר יתרון בולט נוסף של החומר בא לידי ביטוי בעיצוב היפיפה שלו. הוא נחשב לחזק ועמיד במיוחד, שומר על מראהו ההתחלתי למשך תקופת זמן ארוכה, אפשרויות עיצוב, גימור ,גוונים וטקסטורות רבים. והכי חשוב המחיר המעניק לו יתרון גדול ויגשים לכם חלום של שיש למטבח בראשון לציון.
  • שיש למטבח – compac u.s זהו שיש שכל תהליך הייצור שלו וחומרי הגלם שלו ממוחזרים. זהו שיש למטבח בעל יכולת התאמה למגוון רחב של שימושי פנים וחוץ. איכות השיש מתאימה כמשטח עבודה במטבח וגם לחיפוי וריצוף. עמיד מאד, שומר על חזות נקיה ואסתטית לאורך זמן, קל לתחזק אותו, והוא מרשים ביופיו ובמראהו!
  • שיש למטבח סיליסטון בעל ריכוז גבוהה של קוורץ ומהווה יתרון כשיש למטבח עמיד באופן מושלם מבקטריות וחיידקים. לסוג זה מספר דגמים המעניקים לו איכות וטיב בצורה מושלמת. מראה יוקרתי, עמיד מאד, עשוי מחומרים ממוחזרים ותורמים לשמירה על איכות הסביבה.
  • שיש למטבח לפיטק איטלקי, מותאם לעיצוב מושלם. משלב יתרונות אסתטיים אקסקלוסיביים לצד כושר עמידות גבוה במיוחד. השיש מגיע במבחר של צבעים וגוונים, האופייניים לאבן טבעית.

בחברת "שיש כהן", תוכלו להתאים שיש למטבח המושלם עבורכם. במחירים נוחים, בעבודה ללא פשרות בגמורים מהממים ובקיצור נותנים לכם איכות בייצור בהרכבה ובשירות לשיש למטבח בראשון לציון ובצורה הטובה ביותר כולל אחריות מלאה על המוצר ועל טיב הביצוע לשביעות רצונכם.

הגיעו לאולם התצוגה בראשון לציון, ותיהנו מיחס אדיב ושירות מקצועי שיסייע לכם לבחור ולרכוש את השיש למטבח הבא שלכם. "שיש כהן", כי על איכות ושירות אין פשרות!!!

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן