שיש למטבח מבית שיש כהן

מעצבים את מטבח החלומות שלכם? יודעים איזה מטבח אתם רוצים? איך הוא ייראה? מדמיינים את עצמכם אופים בו? מבשלים? מטגנים או סתם שותים קפה עם בן או בת הזוג? ומה עם שיש למטבח? שיש למטבח משמש גם בפריט עיצובי וגם כפריט פרקטי- משטח עבודה. "שיש כהן" מציע למגוון הלקוחות מבחר עשיר של שיש למטבח, כאשר לכל שיש היתרונות הייחוד שלו. רוב סוגי השיש מבית "שיש כהן" הם יבוא מחו"ל ומאופיינים באיכות גבוהה במיוחד. ההבדל ביניהם הוא במרקם ובגוונים. צוות העובדים מעניק ייעוץ בנוגע לבחירת השיש על מנת תבחרו את השיש הנכון לכם הן מבחינת סגנון העיצוב של המטבח שלכם והן מבחינת הדרישות והציפיות שלכם ממנו- פונקציה של הרגלי הבישול והאפייה שלכם ועד כמה אתם מבלים במטבח.

בין אם אתם בשלנים במהותכם ובין אם לא- שיש למטבח הוא בחירה שיש לעשות בצורה נכונה ומקצועית כיוון ששיש זה עתיד לשרת אתכם לאורך זמן (כמו גם המטבח עצמו, אגב). "שיש כהן" מייבאים מגוון עשיר של סוגי שיש למטבח ומזמינים את לקוחותיהם לבוא לאולם התצוגה ולהתרשם בעצמם. בסופו של דבר, אין כמו מראה עיניים ומגע ישיר עם האבן. "שיש כהן" מספקים שיש למטבח גם ללקוחות פרטיים וגם לקבלנים- שיש למטבח בכל סדר גודל בהשמנה אישית והתאם לצרכי הלקוח ולדרישותיו. מבין סוגי השיש שמייבאים "שיש כהן" נמנים שיש לפיטק, שיש סיליסטון, שיש אקו ושיש קונסנטינו. שיש למטבח חייב להיות איכותי שאם לא כן תאלצו להחליף אותו תוך פרק זמן קצר. עליו להיות בעל כושר עמידות גבוה במפני חום וקור, עליו להיות עמיד בפני שריטות על מנת שלא ייראה ישן ובלוי כבר לאחר שימוש בפרק זמן קצר, עליו להיות עמיד בפני משקל ועליו להיות קל לניקוי ולתחזוקה שוטפת- שאם לא כן אתם עלולים למצוא את עצמכן משרתים את השיש במקום להיפך.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן