איך תדעו איזה שיש למטבח נכון עבורכם?

שיש למטבח קובע את האווירה במטבח שלכם. "שיש כהן" מאפשרים לכם לשלב בין אסתטיקה לבין פרקטיות.
שיש למטבח משמש כמשטח עבודה. אולם המטבחים של היום הם הרבה יותר ממטבחים פונקציונאליים המשמשים למטרות בישול, טיגון ואפיה. חדרי המטבח שלנו מעוצבים באופן כזה המשלב בין פרקטיות לבים פונקציונאליות. כאשר אתם נכנסים למטבח כלשהו אחד הפריטים הבולטים בו הוא שיש למטבח. כאשר השיש נבחר בקפידה ובצורה מוקפדת המותאמת לריהוט ולסגנון המטבח, הוא תופס את תשומת הלב שלכם לא פחות מאשר כאשר ההפך הנכון הוא שקורה, היינו, שיש למטבח נבחר ללא כל האמה לסגנון המטבח ולריהוט שבו.

במילים אחרות, שיש למטבח – יש לו תפקיד משמעותי בקביעת סגנון העיצוב של המטבח שלכם, האווירה השוררת בו והנוחות לעבוד בו. "שיש כהן" מזמין את קהל הלקוחות שלו ליהנות ממבחר מגוון של סוגי שיש למטבחים, כאשר לכל שיש הייחוד שלו, התכונות שלו והסגנון שלו. חשוב לציין כי הודות לציוד המשוכלל והמתקדם שברשות "שיש כהן" איכות העבודה ורמת הגימור הוא מקסימאלית. גוון השיש, הטקסטורה שלו והברק שלו הם בעלי חשיבות רבה בקביעת סגנון העיצוב של מטבח החלומות שלכם.

שיש למטבח משמש גם כמשטח עבודה סטנדרטי וגם כ"אי" ובשני המקרים הוא גם פריט דקורטיבי. מה אתם מצפים מהמטבח שלכם? האם אתם אוהבים לשהות בו עם קפה של בוקר ועיתון? האם אתם אוהבים לנהל בו שיחות אינטימיות עם בני הזוג? עם חברה? שיחות חולין עם שכנה? האם אתם אוהבים לסעוד בו את הארוחות המשפחתיות שלכם? כשם שעיצוב ותכנון המטבח חייב להתאים לסגנון החיים שלכם ולציפיות שלכם מהמטבח ברמה הפונקציונאלית כך חשוב לייצר בו את האווירה בה אתם חפצים.

בחירת שיש למטבח היא שמעניקה לו את האווירה – אווירה כפרית וחמימה? אינטימית? אווירת סדר וניקיון? ארגון? מרחב? "שיש כהן" עומדים לשרותכם בכל התלבטות ומעניקים ייעוץ מקצועי. שיש למטבח עתיד לשרת אתכם לאורך זמן וחשוב שתבחרו נכון.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן