שיש למטבח שילוב של פרקטיות עם דקורציה

כאשר אתם נכנסים למטבח חדש אחד הפריטים הבולטים בו, אחד הפריטים ש"קופצים לכם מול העיניים" הוא השיש. שיש למטבח הוא בהחלט פריט שימושי ופרקטי היות והוא משמש כמשטח עבודה אולם יש לו גם חשיבות באספקט העיצובי, דקורטיבי ובקביעת אופיו של המטבח וסגנונו.

"שיש כהן" מייצר מגוון סוגי שיש למטבח. ההבדל ביניהם הוא במרקם, בגוון ובברק. כאשר בוחרים שיש למטבח, מעבר לבחירת הצבע המתאים לאופי המטבח ולסגנונו, יש לתת את הדעת גם לחיתוך השיש ולעבודת הגימור. פרטים קטנים אלה הם שיכולים לשדרג את מראה המטבח שלכם או לעשות בדיוק את ההפך.

שיש למטבח יכול להיות מבטח עבודה ויכול גם לשמש כ"אי". כל מקרה לגופו של עניין, כמובן. איך בוחרים שיש למטבח? אנו מציעים להתחיל דווקא בחלק הפרקטי המתייחס לתפקידו של השיש במטבח הפרטי שלכם. במילים אחרות, התאימו את השיש להרגלי העבודה שלם במטבח. חלק מכם מבלים בו הרבה שעות במשך היום, אוהבים לבשל, לאפות ולטגן, ואחרים משתמשים בו רק באופן מינימלי במובן של בישול ואפיה אולם מבלים בו לא מעט, גם לצורך קיומן של שיחות אישיות או פרטיות עם חברים / בני משפחה, וגם סועדים בו ארוחות היום (גם אם הן קנויות או "לא משוקעות") עם בני המשפחה. תפקידו הדקורטיבי של שיש למטבח הוא לייצר עבורכם את האווירה המתאימה לכם תוך תיאום עם סגנון המטבח (כפרי? מודרני? תעשייתי? מינימליסטי?) שיש למטבח הוא מוצר שעתיד לשרת אתכן נאמנה לאורך זמן. דווקא ככזה חשוב לבחור נכון את השיש המתאים לכם.

חשוב גם לקחת בחשבון את כללי תחזוקת השיש. במיוחד אם אתם בשלנים באופייכם ומתכוונים לעשות בו שימוש תדיר. אינכם רוצים "ללכת על בהונות" כאשר מדובר בעבודה במטבח. אתם רוצים שיש למטבח אסתטי, יעיל, קל לתחזוקה שוטפת וכזה המאפשר לכם להמשיך בהרגלי הבישול שלכם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן