שיש למקלחת בהתאמה אישית

מחדשים או משפצים את חדר האמבטיה והמקלחת בבית? אתם בוודאי מודעים לשינוי הגדול שעברו חדרי האמבטיה והמקלחות בשנים האחרונות. מתוך הבנה שאדם מבלה אחוז ניכר מהזמן שלו במקלחת, והמקלחת משמשת עבורו כמקום מפלט, והרגעות אחרי יום ארוך, או לפני יום ארוך, הפכו חדרי המקלחת להיות חדרים רכים, ונעימים, בעיצובים מתוחכמים ובמראה של ספא יוקרתי, בבית.

את אחד הטרנדים המובלים בתחום עיצוב מקלחות ניתן לראות בעיצובים שונים של שיש למקלחת שהפכו להיות פופולריים מאוד, ומבוקשים על ידי אנשים רבים. המראה הקלאסי של שיש למקלחת מאפשר לחדר האמבטיה להראות מיוחד, ומרשים, בעל מראה יוקרתי, של ספא איכותי. השימוש בשיש למקלחת נותן לחדר האמבטיה אווירה יוקרתית ומפנקת, שמתאימה למי שרוצה להפוך את המקלחת שלו למיוחדת ומרשימה.

לשימוש בשיש למקלחת יש יתרונות רבים, השיש מגיע במשטחים גדולים, המתחברים זה לזה. בהיות השיש חומר שאינו סופג לחות, ניתן לשמור בצורה זו על חדר האמבטיה מפני לחות ורטיבות בחדר. שיש למקלחת מאפשר לשמור על היגיינה גבוהה, וניקוי קל ומהיר של חדר האמבטיה, מונע היווצרות של עובש בחדר ופגעי רטיבות שונים. שימוש במוצרי שיש למקלחת מאפשר בניית ספסלים בתוך המקלחת עליהם אפשר לשבת בזמן המקלחת, או בניית מדרגות אל המקלחת, כאשר המקלחת מוגבהת או שקועה בתוך החדר.

גם מי שלא רוצה לחפות את כל המקלחת באריחי שיש למקלחת, יכול לחפות חלק מהמקלחת בחיפויים של שיש, או כמובן להשתמש בשיש למקלחת כמשטח שיש ליד הכיור. שיש למקלחת, כמשטח ליד הכיור נוח במיוחד, שכן הוא קל לניקוי, מאפשר מקום נוח להניח עליו מוצרי טיפוח שונים, ונותן מרחב לחדר האמבטיה. כיום ניתן לשלב את שיש למקלחת עם הכיור בצורה שלא ניתן להבחין במעבר בין השניים, ובכך לתת לחדר המקלחת מראה יוקרתי במיוחד.

שיש למקלחת ניתן למצוא במגוון עיצובים שונים ובמגוון טקסטורות. רוב מוצרי שיש למקלחת היום אינם שיש טבעי, אלא שיש מעובד, שנותן מגוון רחב יותר של אפשרויות לבחירה. העיצובים השונים של שיש למקלחת מאפשרים לכל אחד למצוא את הדגם האהוב עליו.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן