שיש קיסר כוחו בעמידותו

מהו שיש קיסר, ממה הוא עשוי, מהם יתרונותיו, כיצד מתחזקים אותו? מדוע הוא עדיף על פני שיש אמיתי? למה הוא משמש? כל מה שרציתם לדעת על משטחי שיש קיסר הנפוצים ופופולריים ביותר במאמר שלפניכם.

מהו שיש קיסר?

שיש קיסר הינו משטח שיש העשוי רובו מגרגירי קוורץ טבעיים המעורבבים יחד עם מעט פוליאסטר ומעט פיגמנטים. שילוב זה יוצר משטח שיש חזק, יציב ועמיד ביותר והוא נפוץ מאוד ובשימוש נרחב בבתים רבים- במשטחי העבודה למטבח, בחדרי רחצה- משטחים וכיורים, בחיפויי קירות, בריצוף וברהיטים שונים.

הכוח של שיש הקיסר ומה שהופך אותו לשימושי ולנפוץ כל כך זה יכולת העמידות שלו והחוזק שלו שהרי הוא אינו נשבר בקלות, הוא עמיד בפני התבקעות ועובש והוא אינו נתון לשינויים (למעט במקרה של חשיפה ישירה לשמש חזקה לאורך זמן העלולה לפגוע בו).

מגוון צבעים ודגמים

שיש קיסר מתאפיין במגוון רחב וגדול מאוד של צבעים, של טקסטורות ושל דגמים (קרוב ל100 דגמים!) כך שניתן לשלב אותו עם כל עיצוב שתבחרו בצורה מיטבית ומותאמת. צבע השיש הוא נגזרת של התהליך אותו עבר השיש. כדי להגיע לצבעים שונים שיש קיסר עובר תהליכים שונים. ככל שהצבע מיוחד יותר ודורש יותר עבודה כך מחיר השיש יהיה יקר יותר וההפך.

ניקיון ותחזוקה

מאפיין בולט של שיש הקיסר הוא רמת התחזוקה הקלה שלו. הוא עמיד בחום ובלחות, שלא כמו השיש האמיתי, אינו סופח אליו לכלוכים וכתמים ותמיד נשאר נוצץ ומבריק. מספיק ניקיון קליל של סמרטוט לח עם מעט סבון והשיש חוזר להיות נקי בדיוק כמו יום צאתו מן המפעל.
אם משטח השיש נמצא במטבח יש להקפיד לא להניח עליו סיר רותח ישירות מהגז כדי לא לפגוע בו ולהרוס אותו חלילה.
בנוסף, אם תקפידו לרכוש שיש קיסר ממשווק מורשה תהינו גם מאחריות מלאה למשך מספר שנים.

אין לכם מה להתלבט. אם אתם מחפשים גם יופי, גם מחר גדול, גם חוזק ועמידות, גם קלות בניקיון ותחזוקה- שיש קיסר זו הבחירה האידיאלית עבורכם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן