שיש קיסר מחירים

אחד המרכיבים החשובים במטבח המודרני, הוא משטח השיש שעליו מתבצעות עבודות רבות במהלך הפעילות הרגילה במטבח. עד לרבע האחרון של המאה הקודמת הכילו המטבחים בעולם, רובם ככולם, משטחי שיש אמיתיים. המשטחים הללו ייקרו באופן משמעותי את עלויות הבנייה של המטבח וגם כאשר נערכו בו שיפוצים, עלויות הרכישה וההתקנה של שיש למטבח היו גבוהות. באותה העת הוחל בשיווק של מוצר חדש ואיכותי – שיש קיסר. מהו בעצם שיש קיסר ומהם היתרונות הבולטים שלו על פני שיש רגיל? היכן ניתן למצוא גופים וחברות הגובים עבוד שש קיסר מחירים אטרקטיביים? בשורות הבאות סקור בקצרה את ההתפתחות של תחום השיש בישראל.

שיש קיסר – מה זה בעצם?

כאמור, עד לפני כמה עשורים, משטח העבודה העיקרי במטבח שהוא המשטח הקרוי בפי כל בשם הגנרי שיש, היה אכן עשוי מהחומר המקורי, קרי אבן שיש. מה שהפך את החומר הזה ליקר במיוחד היו המלאכה הרגה הכרוכה בכרייה ובהתאמה של השיש לצרכים המודרניים. בנוסף, משטחי שיש אמיתי דורשים טיפול אינטנסיבי ויש להם מגרעות ההופכות אותם לבעייתיים. לפיכך, לא פלא שכשהגיח לאוויר העולם משטח שיש אבן קיסר, הוא תפס מיד מקום של כבוד בקרב מעצבים ובעלי בתים כאחד. למעשה, מדובר במשטח קוורץ ולא באבן שיש מקורית. משטח הקוורץ נבנה ומעוצב בהתאם לצרכים. הרגישות של המשטח הזה נמוכה יותר, ולרוב הטיפול בו הוא קל יותר.

פרוייקט שיש אבן קיסר בסגנון כפרי

היתרונות של משטח שיש קיסר

היתרון הבולט של משטח העבודה הזה הוא המחיר. יצרנים ומשווקים גובים עבור שיש קיסר מחירים אטרקטיביים, אשר אם מוסיפים להם את העמידות הגבוהה יחסית של משטח העבודה הזה מצד אחד ואת המגוון הרחב של צבעים וגוונים שבהם ניתן למצוא אותו מצד שני, הרי שמדובר במוצר מנצח שיכול לתת מענה איכותי כמעט בכל מצב. מעבר ליתרון המשמעותי במחיר, משטחי שיש קיסר הם קלים לתחזוקה וקלים להתקנה. אמנם חשוב, בזמן הניקיון, להשתמש בחומרים המתאימים וגם חשוב להימנע מחשיפה ארוכה של משטחיו מהסוג הזה לאור השמש. עם זאת, ביחס למשטחי שיש רגילים מדובר בהחלט במלאכה קלה יחסית. מעוניינים לדעת עוד? צרו קשר כעת והמומחים של שיש כהן יחזרו אליכם בהקדם.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן