תכונות ייחודיות של שיש סיליסטון

אחד הדברים שמבדלים את שיש סיליסטון מסוגי שיש שונים הוא אחוז הקוורץ הגבוה מאוד שמצוי בו. שיש סיליסטון מכיל 95 אחוז קוורץ. עובדה זו טומנת בחובה כמה וכמה יתרונות. ראשית, היא מעניקה לשיש כושר עמידות גבוה מאוד. שנית היא הופכת אותו לאנטי בקטריאלי. שתי מעלות אלה הן שמביאות לא מעט בעלי עסק בעלי מטבחים תעשייתיים, מטבחים שהשימוש בו הוא על בסיס יומיומי ובנפח עצום, לבחור בשיש זה.

שיש סיליסטון מתאים לאלו מכם ששומרים על רמת היגיינה גבוהה ועובדים תחת סטנדרטים מחמירים של ניקיון, ולאלו מכם שמנהלים מטבחים בהם מתבצע בישול המוני, למשל, בתי חולים, בתי מלון, מסעדות ועוד- מטבחים שדורשים עמידה בתקן גם על פי חוק וגם כי אתם למעשה נותני שירות. ככל שהשימוש במטבח הוא גבוה ו"צפוף" יותר, כך יותר ויותר שאריות מזון נאגרות, ואיתם מתרבים החיידקים.

שיש סיליסטון עושה לכם את החיים קלים הרבה יותר ואת התחזוקה השוטפת לקלה ונוחה, היות ומלכתחילה מצטבר פחות לכלוך. שיש סיליסטון ניתן לתחזק באופן שוטף באמצעות שימוש בחומרי ניקיון בעלי חומציות נמוכה. כלומר, הוא בהחלט עמיד בחומרי ניקוי אגרסיביים המכילים כלור. אלו מכם שעבורם ניקיון כרוך בשימוש בחומרי ניקוי חזקים כגון אקונומיקה- יכולים בהחלט ליהנות משיש זה. שיש זה ממילא "מנקה את עצמו" בכך שהוא אנטי בקטריאלי. השימוש בחומרי ניקוי חזקים הוא בבחינת השלמת פעולת הניקיון למושלמת, היינו חיטוי. בצד היד החופשית לשימוש בחומרי ניקוי חזקים חשוב להימנע מחשיפה ישירה לקרני השמש ומהנחה ישירה של סירים חמים ותבניות רותחות ישירות על גבי השיש למטבח.

שיש סיליסטון לא אוהב מגע עם חום גבוה במיוחד וחשוב להקפיד להניח תחתיות מבודדות בינו לבין כלי המטבח הלוהטים.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן