תכונות שיש אקו

שיתוף הפעולה של "שיש כהן" עם "קונסטינו"- יבואן השיש בעל השם העולמי מזמין אתכם הלקוחות ליהנות משיש חדשני ומהפכני: שיש אקו. מה כל כך מיוחד בשיש אקו? מהם היתרונות והמעלות שלו? במה הוא נבדל מסוגי שיש אחרים? שיש אקו הוא שיש ממוחזר. נתון זה הוא בעל ערך ומשמעות בעידן המודרני בו השמירה על הסביבה ועל הנוף מקבלת תעדוף ותשומת לב.

החיים המודרניים מציבים סטנדרט של חיי נוחות אולם בד בבד הם הרבה פעמים פוגעים בטבע ובנוף. המודעות לשמירה על איכות הסביבה ועל כדור הארץ שלנו ממקם את שיש אקו כששיש ידידותי לסביבה,שיש המאפשר לכם ליהנות מנוחות, אסתטיקה ופונקציונאליות מבלי לפגוע בטבע. שיש אקו מיוצר ברובו- כ 75 אחוז בערך- מחומרים ממוחזרים, היינו, אריחים, זכוכיות, חלונות של מבנים, אפר תעשייתי, כיורים, כלי חסר, מראות וכדומה. לא רבים יודעים אבל תעשיית השיש צורכת כמויות גרנדיוזיות של מים! לא כך בתהליך ייצור שיש אקו. כלומר, המים המשמשים לתהליך הייצור שלו ממוחזרים גם הם! אם אתם לא מוכנים לוותר על מטבח החלומות שלכם ועל שיש איכותי אבל בו זמן אתם יוצקים ערך ומשמעות לשמירה על הסביבה ובחירות מושכלות שאינן שמות את הטבע ואת הנוף בדרגה נחותה מכם- שיש אקו עשוי להיות השיש המתאים וההולם למטבח החלומות שלכם.

הוא בעל כושר עמידות גבוה, בעל מראה אסתטי יוקרתי, מיוחד במינו ומאופיין בגימור מוקפד ואיכותי. עבורכם זו דרך מצוינת לשמור על הטבע ובד בבד לנהל חיי נוחות כמו שאתם אוהבים, וכל פעם שאתם משתמשים במשטח השיש שלכם אתם יכולים להיות גאים בתרומתכם המכובדת לטבע, בכך שרכשתם שיש איכותי שהייצור שלו לא זיהם את הסביבה ולא פלט כמויות עצומות של פסולת, ובמקביל חסך באנרגיה.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן