תכונות שיש למטבח אבן קיסר

מה מאפיין שיש למטבח אבן קיסר? מה מיוחד בה? מה היתרונות של שיש זה על פני שיש אחר? שיש למטבח אבן קיסר היא למעשה אבן סינטטית שעשויה קוורץ. אבן זו מכילה פולימרים ופיגמנטים, שיחד מעניקים לה קשת רחבה של צבעים, גוונים ותתי גוונים. שיש זה מאפשר לכם לבחור את צבע משטח העבודה שלכם ברמת דיוק מרבית. אין צורך להתפשר בנושא הגוון- השמים הם הגבול ויש לכם אפשרות למשחק עשיר של צבעים. שיש למטבח אבן קיסר מתאים לכל סגנונות העיצוב: מטבחים מודרניים, מטבחים כפריים, מטבחים מינימליסטיים, מטבחים כפריים, מטבחים בסגנון עתיק ומיושן ומטבחים בסגנון תעשייתי. כל סגנון עיצוב שאתם אוהבים מאפשר לכם לשלב בו שיש למטבח אבן קיסר שעולה בקנה אחד עם אווירת המטבח ועם קווי המתאר שלו. חשוב לזכור כי בסופו של דבר, שיש למטבח משלב פריט שהוא שימושי ודקורטיבי בו זמנית.

איך מתחזקים שיש למטבח אבן קיסר?

אין קל ופשוט לתחזק שיש זה. כולנו רוצים מקסימום אפקט במינימום מאמץ. שיש זה ניתן לתחזוקה שוטפת קלה מאוד המשמרת את החזות שלו, את הגוון, הטקסטורה ואת החוזק שלו. כל עוד תקפידו לנקות את השיש בחומרי ניקוי שמיועדים לשיש זה- אתם יכולים להיות רגועים. חומרי ניקוי אלה מסירים בקלות כתמי מזון, אבנית, שומן וקפה- בקלות וללא כל צורך במאמץ. שיש למטבח אבן קיסר אינו אוהב מגע עם כלור- יש להימנע משימוש בתכשירי ניקוי חזקים כגון סודה קאוסטיק או אקונומיקה. למרות ששיש זה מאופיין בכושר עמידות גבוה רצוי שלא להניח עליו ישירות סירים חמים או תבניות שהוצאו מהתנור. שומרי המסורת ישמחו לדעת כי מבחינה הלכתית ניתן להכשיר אותו באמצעות מים שפושרים ולאחר מכן מים רותחים. נשמע פשוט? זה אכן כך!

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן