תכונות שיש לפיטק

בונים את מטבח החלומות שלכם? מקפידים על כל הפרטים הקטנים? מה עם שיש למטבח? שיש לפיטק הוא שיש איכותי שמשלב אסתטיקה עם פרקטיות ויכול לשדרג את המטבח שלכם עשרת מונים! שיש למטבח הוא הרבה יותר ממשטח עבודה. אתם דורשים חזות, כושר עמידות גבוה, אסתטיקה, וכן, אתם לא מוכנים לעבוד קשה בשביל לשמר אותו נקי וחדש. שיש לפיטק יכול להתאים למגוון סגנונות מטבח, ובעיקר למטבחים האיטלקיים. "שיש כהן" חותכים את השיש באופן כזה ששומר על עוביו ומעניק לו נפח ייחודי לו.

חיתוך של שיש לפיטק אינו חיתוך רגיל או סטנדרטי האופייני לשיש זול ופשוט. בסופו של דבר אנחנו מדברים על שיש יוקרתי, איכותי, שמעניק מטבח שלכם חזות מרשימה ומיוחדת. שיש לפיטק מאופיין בכמה תכונות המבדלות אותו מסוגי שיש שונים: הוא בעל כושר עמידות גבוה במיוחד בפני חומצות ובסיסים, הוא עמיד בפני חום גבוה במיוחד- במובן זה, אין כל חשש בהנחת סירים רותחים או תבניות חמות ישירות על גבי השיש. חום גבוה לא מזיק לו ולא פוגע במרקם או בצבע שלו. יתרה מכך, ניתן להניח על השיש מזון קפוא גם באותו מקום בו הנחתם לפני רגע סיר לוהט. כלומר, המעבר המהיר בין קור לחום, בין טמפרטורה נמוכה במיוחד לבין טמפרטורה גבוהה במיוחד ולהיפך- אינם משפיעים עליו כהוא זה.

נתונים אלה הם בעלי חשיבות יתרה כאשר מדברים על שיש למטבח. משטחי העבודה שלכם במטבח חייבים להיות מותאמים להתנהלות האופיינית למטבח הן מבחינת חומרים והן מבחינת טמפרטורות. שיש לפיטק ידוע בכושר העמידות שלו בפני קרני UV. שיש לפיטק עמיד מאוד בפני שריטות. הוא אינו נשרט בנקל- אם בכלל. תכונה זו חשובה מאוד אם החזות והאסתטיקה של השיש חשובים לכם אינכם רוצים להשקיע זמן, תכנון וכסף בתכנון בית החלומות שלכם ולגלות כי לאחר שנה השיש שלכם שרוט או דהוי. בחירת שיש למטבח היא בחירת משמעותית היות ולשיש יש נוכחות משל עצמו. שיש לפיטק, בנוסף להיות פונקציונאלי, הוא דקורטיבי ובעל נוכחות.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן