תכונות שיש קונסנטינו

שיש קונסנטינו הוא אחד מיבואני השיש העולמיים ששמם הולך לפניהם, המציעים ללקוחותיהם מבחר עצום ומגוון של שיש איכותי ויוקרתי. אם הסטנדרטים שלכם גבוהים, אם אתם לא מתפשרים על פחות ממושלם – שיש קונסנטינו עשוי להיות השיש הבא במטבח החלומות שלכם. "שיש כהן" גאים לשתף פעולה עם שיש קונסנטינו ולהזמין אתכם להתרשם ממבחר סוגי השיש באולם התצוגה שלהם. שיש קונסנטינו הוא שיש יוקרתי ומובחר המשמש לעיצוב חדרי האמבטיה והמטבחים.

אילו סוגי שיש עומדים לרשותכם ?

שיש אקו – שיש ממוחזר וייחודי לחברת קונסנטינו. שיש זה מיוצר בצורה שאינה פוגעת בטבע ובנוף, אינה כרוכה בייצור כמויות ענק של פסולת וצריכת מטורפת של אנרגיה.

שיש סיליסטון – מכיל כמות גבוהה במיוחד של קורץ, המעניקה לכם שיש בעל הגנה בקטריאלית מצוינת בצד כושר עמידות גבוה. שיש זה מתאים לאלו מכם שמקפידים על רמת ניקיון גבוהה במיוחד ולמטבחים שמתנהלים בקצב מטורף, לרבות בישול המוני ושימוש תדיר כגון מטבחים של מסעדות, בתי חולים, בתי מלון וכיוצא באלה.

שיש דקטון אולטרה קומפקט- טכנולוגיה מתקדמת של תעשיית ייצור השיש. שיש זה עמיד במיוחד בפני חום גבוה. ניתן להניח עליו ישירות סירים לוהטים, מחבתות ותבניות רותחות ללא כל חשש בפגיעה בצבעו, בטקסטורה שלו או בכושר העמידות שלו. שיש זה עמיד במיוחד גם מפני שריטות וגם עמיד בלחץ משקל- ניתן לעמוד עליו או להניח עליו משקלים כבדים במיוחד. זו הסיבה שיש זה משמש לא רק למטבחים אלא גם לחיפוי קירות, עיצוב פנים, עיצוב חוץ, ריצוף וכדומה. הוא עמיד מאוד בפני שינויי מזג האוויר ומפני מעברים בין חום לקור.

שיש קונסנטינו חסר נקבוביות כמעט לגמרי. פירוש הדבר כי ניתן לשמור על רמה גבוהה של ניקיון והיגיינה. הוא קל לתחזוקה שוטפת, קשה לשאריות מזון לחדור אליו.

שיש סנטה גרניט מבית קונסנטינו מאופיין בטקסטורה המשלבת נצנצים יוקרתיים בגוף המשטח. שיש מיוחד בדרכו שלו המשדר ייחוד, יוקרה ואיכות.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן