תכונות של שיש למטבחים

"שיש כהן" מספקים מגוון עצום של שיש למטבחים – מבחר סוגי שיש הפותח בפניכם אופציות עיצוב רבות. שיש לפיטק הוא שיש מתאים לרוב לאוהבי הסגנון האיטלקי והכפרי, אולם יכול לשמש באלמנט עיצובי גם בסגנונות עיצוב אחרים. עוביו של השיש וחיתוכו אינם בגדר סטנדרט והם שמעניקים לו את הצביון הייחודי שלו. שיש זה עמיד מאוד בפני חומצות ובסיסים.

כמו כן הוא עמיד בפני חום גבוה במיוחד, לרבות מעברים חדים מחום לקור. למשל, הנחת סיר רותח על השיש ומיד אחר כך הנחת מזון קפוא להפשרה. השיש שומר על הטקסטורה שלו ואינו נוטה להיסדק או לשנות גוון. שני מאפיינים אלה הופכים אותו למצוין בתור שיש למטבח. שיש אבן קיסר מאופיין בכושר עמידות גבוה, חוסן, ובמבחר הצבעים שהוא מציע לכם. קל לשמור עליו נקי מבלי להיות משועבדים לו. הוא מתנקה בקלות ולא דורש מאמץ פיזי מיותר. עם זאת, חשוב לציין כי שיש זה יש לנקות בחומרים שאינם אגרסיביים (כגון אקונומיקה). שיש אבן קיסר מצויים בתור שיש למטבחים היות והוא מתאים למבחר עצום של סגנונות עיצוב.

כל אחד יכול למצוא את השיש הנכון לו הודות למבחר הגוונים המרשים. שיש סיליסטון מאופיין בשתי תכונות מעולות וחשובות שעה שבוחרים שיש למטבחים: הוא אנטי בקטריאלי וקל לניקוי. שיש זה מכיל כמות גדולה מאוד של קוורץ והיא זו שמעניקה לו תכונות אלה. הוא מעולה עבור שיש למטבחים תעשייתם, מטבחים של מסעדות, בתי מלון, בתי חולים ומטבחים נוספים שוקקי חיים בהם העבודה אינה פוסקת לעולם. מטבחים נוטים לצבור לכלוך בקלות. חיידקים מצטברים על גבי משטח העבודה ללא כל קושי או מאמץ מצידם. העובדה כי שיש סיליסטון הוא אנטי בקטריאלי הוא בבחינת יתרון משמעותי מאוד בשעה שאתם בוחרים שיש למטבחים.

מאמרים נוספים

אודות שיש כהן

האהבה למראהו הקלאסי של השיש ולעבודת איכות ברמת אמן, ליוותה את חברתנו מהרגע הראשון ואינה רק מחויבותנו המקצועית, היא לא פחות ממסורת משפחתית רבת שנים.

אנו דואגים בכל עת להתעדכן בהם וליישם בעבודתנו את האמצעים המתקדמים ביותר כדי להבטיח לך מוצרי איכות ושירות ברמה הגבוהה ביותר.

צרו עימנו קשר

לייעוץ מלאו פרטים

דילוג לתוכן